شماره ۶۰۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
برگزاری همایش «سمن‌های محیط‌زیستی» با موضوع برنامه‌ششم توسعه

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: قرار است در تدوین بخش محیط‌زیست برنامه‌ششم، نظرات تشکل‌‌ها و کارشناسان و فعالان محیط‌زیست را به مجلس ارایه کنیم.
محمد درویش با بیان این‌که در آستانه ورود به برنامه‌ششم توسعه کشور هستیم، گفت: قرار است این‌بار در تدوین بخش محیط‌زیست در برنامه‌ششم نظرات تشکل‌ها را بگیریم تا فصل محیط‌زیست در برنامه‌ششم که از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام می‌شود، هم شامل نظرات کارشناسان و هم نظرات فعالان، دوستداران و تشکل‌ها باشد.
مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست با اعلام برگزاری نشست هم‌اندیشی سراسری سازمان حفاظت محیط‌زیست با سمن‌های محیط‌زیستی در 30 تیرماه افزود: این همایش در محل سالن همایش‌های بین‌المللی پردیسان از ساعت9 لغایت 11:30 برگزار می‌شود و معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز در این همایش حضور دارد. درویش از همه تشکل‌هایی که علاقه به وزین‌شدن بخش محیط‌زیست در برنامه‌ششم توسعه دارند، خواست در این همایش سراسری شرکت و پیشنهادات خود را در این همایش اعلام کنند. براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، وی از قرار گرفتن پیش‌نویس بخش محیط‌زیست برنامه‌ششم توسعه در پورتال اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست خبر داد و گفت: تشکل‌های زیست محیطی و فعالانی که بخش محیط‌زیست برای آنها مهم هستند، می‌توانند دیدگاه خود را در همایش 30تیرماه ارایه کنند تا برنامه با دست‌پرتر برای تصویب در صحن بهارستان ارسال شود.


تعداد بازدید :  293