شماره ۶۰۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

 فساد گسترده در قیمت‌گذاری شرکت‌های دولتی| محمدرضا پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در قیمت‌گذاری شرکت‌های دولتی و برگزاری مزایده‌ها شاهد بروز فساد گسترده هستیم و عمل نکردن به تعهدات مانند اخراج نکردن کارگران بلافاصله پس از خرید شرکت و مانند اینها برای واگذاری‌ها دردسرساز شده است که در نتیجه اجرای بد قانون اصل۴۴ است.

 وزن آیین‌نامه مهم‌تر از اثر مذاکرات| احمد مهدوی، دبیر انجمن پتروشیمی با اشاره به آخرین وضع آیین‌نامه قیمت‌گذاری خوراک پتروشیمی و موضوع پالایشگاه‌ها گفت: وزن آیین‌نامه قیمت‌گذاری مهم‌تر از اثر مذاکرات است. او درباره آخرین وضع آیین‌نامه قیمت‌گذاری خوراک پتروشیمی‌ها و موضوع پالایشگاه‌ها نیز توضیح داد: آیین‌نامه قیمت‌گذاری خوراک توسط دو وزارتخانه اقتصاد و صنعت نهایی شده و منتظر نظر وزارت نفت است.

 عرضه ۲۵‌هزار تن انواع محصولات کشاورزی| در روز گذشته، بیش از ۱۶۸‌هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه شد. در روز سه‌شنبه همچنین در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۲۹‌هزار و ۴۱۴ تن انواع ماده پلیمری و شیمیایی عرضه شده است.

 شاتل آماده خرید توسعه اعتماد مبین| گفته می‌شود شاتل یک روز پس از انتشار اسناد مزایده فروش سهام مخابرات، مکاتبات اداری برای خرید سهام این شرکت را آغاز کرده است. محمدحسن شانه‌ساززاده، رئیس هیأت‌مدیره شاتل با تأیید این خبر توضیح داد: درخواست شاتل برای خرید 50‌درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران به وزارت ارتباطات ارایه شده است.


تعداد بازدید :  240