شماره ۶۰۴ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 واکنش پسر قلعه‌نوعی به جنجالی‌شدن پُست‌هایش| پست‌هایی که هوتن قلعه‌نوعی در اینستاگرام خود در هفته‌های گذشته منتشر کرده، جنجال‌های زیادی ایجاد کرده است. فرزند امیر قلعه‌نوعی دیروز به این مسائل واکنش نشان داد: «اکثر بازیکنان نامی دنیا و چهره‌های معروف از این تصاویر دارند و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد. من به اندازه خودم به‌عنوان فرزند یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران مواظب رفتارهایم هستم اما واقعا به‌عنوان پسر قلعه‌نوعی نباید استخر بروم، نباید گردش کنم، نباید دوستانم را ببینم؟ این طور که نمی‌شود؛ به‌هرحال من هم جوان هستم و یکسری کارها بنا بر اقتضای سنم است که فکر نمی‌کنم ایراد داشته باشد.»
 داور ایرانی، ناکام در راه NBA| امیرحسین صفرزاده که به‌عنوان اولین داور ایرانی به حضور در کمپ داوران NBA دعوت شده، هنوز نتوانسته ویزای سفر به آمریکا را دریافت کند، این درحالی است که کمپ موردنظر از هفته آینده آغاز می‌شود. صفرزاده دراین‌باره می‌گوید: «سیستم ویزادهی وزارت امور خارجه آمریکا از یک‌ماه پیش به‌دلیل برخی مشکلات قطع بود. البته این مشکل فقط مختص من نیست و تمام داوران دعوت شده با این مشکل مواجه شده‌اند. با توجه به این‌که مسئولان کمپ آمریکایی از موضوع خبر دارند،‌ شاید این کمپ به‌سال آینده موکول شود.»
  دیدار علی دایی با مالک جدید ملوان| علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس با داریوش بهشتی که اخیرا 70‌درصد سهام باشگاه ملوان را خریداری کرده، ملاقات کرد. در این جلسه مالک باشگاه ملوان پیشنهاد سرمربیگری این تیم را به شهریار داد اما هنوز توافقی حاصل نشده است.


تعداد بازدید :  201