شماره ۶۰۴ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

«شیرین اتحادیه» تابلوهای نقاشی رنگ روغن خود با محوریت صورت و دست زن‌ها را به‌نمایش گذاشته است. نمایشگاه «صورت و دست‌ها» تا پایان مردادماه هر روز از ساعت 10 تا 30: 13 و 15 تا 19 در نگارخانه «آزاد» به نشانی خیابان طالقانی، خیابان وصال شیرازی، شماره
 103 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

جواد عاطفه از انتشار مجموعه داستان «دیوارهای بلند گورستان شهر ما» خبر داد.

تدوین فیلم سینمایی «پل خواب» نخستین تجربه کارگردانی اکتای براهنی در حوزه فیلم بلند پس از وقفه‌ای که داشت مجددا از سر گرفته شد تا به گفته کارگردان، فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر ۳۴ آماده شود.

درحال حاضر پل توماس اندرسون کار نگارش فیلمنامه «پینوکیو» را براساس رمان ماندگار کارلو کلودی برعهده دارد و این احتمال می‌رود که کارگردانی این فیلم نیز به اندرسون واگذار شود. در ابتدا قرار بود که تیم برتون کارگردانی «پینوکیو» را عهده‌دار شود اما به دلیل این‌که برتون کارگردانی «دامبو» را برای کمپانی والت دیزنی عهده‌دار است، این امر میسر نشد.

جولیا رابرتز در فیلم کمدی «روز مادر» به کارگردانی گری مارشال به ایفای نقش می‌پردازد.

کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با اعلام انتشار آلبوم تصویری کنسرت «دست‌های به هم پیوسته» و برگزاری یک کنسرت در آلمان از انتشار کتاب «ردیف‌های کاربردی موسیقی ایرانی» خبر داد.

 

نحوه شکل‌گیری اولین تصاویر از شخصیت هری در مجموعه کتاب هری پاتر نوشته جی.کی.رولینگ که تاکنون مجموعه فیلم‌های آن در جهان فروشی حدود ۸ میلیارد دلار داشته است.

مقصود جباری تهیه‌کننده سینما بیان کرد: فیلم سینمایی «آزادی مشروط» با حذف ۴ دقیقه در سینماهای کشور اکران می‌شود.

کمپانی یونیورسال آخرین تریلر فیلم زندگی «استیو جابز» نوشته «آرون سورکین» را روی اینترنت قرار داد.  این اتفاق درحالی افتاده است که نمایش اولین تریلر فیلم در ماه می، با انتقادهای فراوانی مواجه شده بود.  این فیلم ۹ اکتبر روانه بازار خواهد شد.

نمایش «تولد غم‌انگیز پسرآهنی» به کارگردانی رامین سیار دشتی که جایزه خلاقیت و نوآوری را از جشنواره «آرلکین» روسیه دریافت کرده برای حضور در جشنواره تئاتر ورشو لهستان نیز دعوت شده است.

50‌درصد از فیلمبرداری مستند بلند «بر توسن خیال یار» به کارگردانی رهبر قنبری انجام شد.

محمدرضا جعفری بهنام (صدابردار پیشکسوت موسیقی) این روزها به‌دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهید لواسانی سرخه‌حصار
 به سر می‌برد.

كمپاني ديزني زندگي «چارلز داروين» نظريه‌پرداز تئوري تکامل ارگانيک به وسيله انتخاب اصلح در طبيعت را به روي پرده سينماها مي‌آورد.

پيراهني که مريلين مونرو، ستاره ‌هاليوود در آخرين فيلمش بر تن کرد، در يک حراجي 348‌هزار دلار فروخته شد.  مريلين مونرو اين پيراهن را در فيلم «يکي بايد کوتاه بياد» (Something›s Gotta Give) ساخته جورج کيوکر در‌سال 1962 پوشيده بود.  او کمي بعد از اين فيلم درگذشت.

امروز شنبه ۱۳ تیرماه کمال تبریزی همراه با مردم در پردیس سینمایی زندگی به دیدن
«از رئیس‌جمهوری پاداش نگیرید» می‌نشیند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در جلسه‌ای با رئیس هیأت‌مدیره کانون پرورش فکری کودکان تفاهم کردند که چندین سالن نمایش در کشور با مشارکت موسسه سینماشهر تجهیز شود.

دومين نشست از سلسه‌هاي نشست‌های «بيداد» كه به بررسي مسائل موسيقي ايران مي‌پردازد، به مسأله لغو كنسرت‌های موسيقي اختصاص یافت. در اين نشست كه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ سیزدهم تیرماه در تالار رودكي تهران برگزار خواهد شد، پيروز ارجمند مدير دفتر موسيقي، حميدرضا نوربخش مديرعامل خانه‌ موسيقي به همراه كامبيز نوروزي حقوقدان نظرات خود را بيان خواهند كرد.


تعداد بازدید :  250