شماره ۶۰۴ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
آژیر

مسمومیت غذایی گروهی از زائران در مشهد
۳۱ زائر در مشهد با مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شدند. این زائران که در یکی از حسینیه‌های مشهد اسکان داشتند، بامداد 12 تیرماه به علت استفاده از غذای فاسد به اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند. زائران دچار مسمومیت که بیشترشان نوجوان هستند علایم تهوع، استفراغ، سرگیجه و دل‌درد داشتند که بلافاصله تیم بحران بیمارستان تشکیل شد و نسبت به درمان به موقع آنها اقدامات لازم صورت گرفت.  مدیر درمان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با اعلام این خبر به ایرنا گفت: با اقدامات و رسیدگی به موقع گروه پزشکی و پرستاری این بیمارستان همه بیماران بهبود یافته و ۲۷ نفر آنان تاکنون از بیمارستان مرخص شده‌اند.
وی شرایط عمومی 4 بیمار بستری در اورژانس را نیز رضایت‌بخش اعلام و بیان کرد: این بیماران نیز پس از بهبود کامل مرخص خواهند شد.  همچنین استاندار خراسان رضوی که از ابتدای واقعه پیگیر مداوای درمان زائران بود، از کادر درمانی و پرستاری این مرکز به دلیل اقدام به موقع قدردانی کرد.

  پدر و مادری پس از نجات فرزندان در ساحل بوشهر غرق شدند
پدر و مادر یک خانواده 5 نفره پس از نجات فرزندان خود از آب، در ساحل بوشهر غرق شدند.
یک خانواده اهل روستاهای اطراف بوشهر به محل آب‌شیرین‌کن بوشهر رفته و 3 فرزند خردسال این خانواده وارد آب‌شده و پس از این‌که دچار حادثه می‌شوند، پدر و مادر برای نجات آنان به دریا می‌روند و پس از نجات فرزندان خود، متاسفانه غرق‌ شده و تلاش برای نجات آنان بی‌فایده بود و جان خود را از دست دادند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این‌ ارتباط به فارس گفت: این خانواده در محل آب‌شیرین‌کن برای شنا رفته بودند که در این محل سرباز نگهبان هم داشته و با تلاش تعدادی از سربازان نیروی دریایی ارتش و مردم حاضر در محل سعی بر نجات دادن 3 فرزند شدند اما پدر و مادر خانواده جان خود را از دست دادند.
 سیدمجید حسینی افزود:  وقتی نیروهای اورژانس به محل حادثه رسیدند پدر و مادر این خانواده دچار خفگی شده بودند اما نیروهای اورژانس این دو فرد را به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر منتقل می‌کنند که متاسفانه نتیجه‌بخش نبوده و پدر و مادر این خانواده جان خود را از دست می‌دهند.
وی بیان کرد:  3 فرزند این خانواده 7، 5 و 3ساله بودند که توسط پدر و مادر خود نجات یافتند اما پدر و مادر جان خود را از دست دادند.


تعداد بازدید :  290