شماره ۶۰۴ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير
صفحه را ببند
اختلال در عملکرد انجمن‌های حمایتی، تهدیدی برای معیشت بیماران کلیوی

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی ساوه گفت: اختلال در عملکرد انجمن، تهدیدی برای معیشت بیماران کلیوی است.
«محمدحسین امیدی»، با بیان این‌که برخی عدم‌همکاری‌ها حیات انجمن را تهدید می‌کند، افزود: اختلال در عملکرد و عدم موفقیت این انجمن، به‌طور مستقیم بر معیشت بیش از 500 خانواده تأثیر جدی می‌گذارد و چنین شرایطی لزوم حمایت جدی از این انجمن را بیشتر مشخص می‌کند. وی بیان کرد: ادامه حیات و کارکرد موثر سازمان‌های مردم‌نهاد در تأمین نیازهای جامعه و افزایش آگاهی عمومی مستلزم توجه جدی به این سازمان‌ها به‌ویژه خیریه‌هاست.
امیدی با بیان این‌که لزوم این توجه در حوزه‌های مردمی و دولتی مطرح است، افزود: این مهم در دو بعد کمک‌رسانی و افزایش اختیارات این نهادها باید اجرایی شود و بدون آن رشد و کارآیی موثر و عملی خیریه‌ها ممکن نیست.
وی از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ساوه به‌عنوان نمونه یک خیریه موفق و شناخته شده در سطح استان و کشور نام برد و گفت: درحال‌حاضر 351 خانواده بیمار کلیوی تحت‌پوشش حمایت‌های این انجمن قرار دارند و از طرفی انجمن بیماران کلیوی ساوه توانسته است با همکاری 110 نفر پرسنل، پزشک، پرستار، پیراپزشک و... نقشی مهم در اشتغالزایی ایفا کرده و با دارا بودن سه درمانگاه شبانه‌روزی، مرکز فیزیوتراپی لیزری و آزمایشگاه تشخیص طبی، به‌عنوان قطب درمانی شهرستان ساوه
نقش‌آفرینی کند.


تعداد بازدید :  225