شماره ۳۶۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

محسن قرایی‌مقدم کارگردان جوان سینمای ایران از نگارش فیلمنامه تازه‌اش با نام موقت «در این مکان آشغال نریزید» خبر داد.

به گفته حسن فتحی، فیلم آخرش با عنوان «یک روز دیگر» که سال‌ها است در نوبت اکران است به‌زودی دوبله و راهی اکران می‌شود.

«تسوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش» جدیدترین رمان‌هاروکی موراکامی است که ترجمه‌ انگلیسی‌اش به‌تازگی منتشر شده   است.


بهزاد شیشه‌گران پوستری را به‌مناسبت درگذشت سیمین بهبهانی طراحی کرد.

مراسم ختم سیمین بهبهانی ساعت 11 تا 12:30 روز یکشنبه (دوم شهریورماه) در مسجدجامع شهرک غرب (قدس) برگزار می‌شود.

نمایش «ترانه‌های محلی» به کارگردانی محمد رحمانیان که از هفتم مردادماه در تالار اصلی به صحنه رفته، شنبه اول شهریورماه در یک اجرای ویژه ساعت 19:30 به صحنه خواهد رفت.

نمایش « ننه دلاور و فرزندان او» به کارگردانی زهرا صبری که از دوم مردادماه در تالار چهارسو، اجرای خود را آغاز کرده، شنبه اول شهریور ساعت 20 در یک اجرای فوق‌العاده میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

هیأت داوران بخش انیمیشن جشن سینمای ایران 49 اثر راه‌یافته به این بخش را داوری می‌کنند.

نمایش «جن‌گیر» در چهلمین نشست باشگاه تئاتر تهران، شنبه یکم شهریور ساعت 18 با حضور کارگردان و عوامل نمایش مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

کتاب «امیرکبیر» اثر آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی بعد از حدود نیم قرن توسط اولین ناشر آن در آستانه تجدید چاپ  است.

گروه «فیتیله‌ای‌ها» با اجرای نمایش «خنده و گریه» در پاییز امسال بار دیگر نمایشی را به روی صحنه تالار هنر  می‌برند.

«کوارتت کاسته» پس از اجرای موفقیت‌آمیز در تالار رودکی روزهای 14 و 15 شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

آلبوم «پرتگاه» با صدای «سامان جلیلی» سوم شهریور منتشر خواهد  شد.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» از ادامه تدوین این فیلم توسط سارا آهنی و پایان آن تا یک ماه آینده خبر داد.

اولین اجرای نمایش «همه به کافه ملکیادس می‌روند» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سام خانیانی دیروز جمعه 31 مرداد، ویژه هنرمندان و عکاسان به صحنه رفت.

عمارت قاجاری «مسعودیه» 12 تا 18 شهریورماه امسال میزبان «فستیوال موسیقی» است. در این فستیوال قرار است موسیقی سنتی ایران اجرا شود.

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان   تحویل دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شد.


رامین سیار دشتی بازیگر و کارگردان تئاتر نمایش «تولد غم‌انگیز پسر آهنی» را که برگرفته از یکی از داستان‌های تیم برتون است برای حضور در جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک آماده می‌کند.

حسن خادم نویسنده می‌گوید: در شرایطی که انتشار کتاب، مساوی با تحقیر و دادن بهانه به دست عده‌ای از افراد است، راحت‌تر است که داستان‌هایش را بنویسد و آنها را در خانه‌اش نگه دارد تا خاک بخورند.

«بتمن مقابل سوپرمن» به كارگرداني «زك اسنايدر» و بازي «هنري كاويل»‌، «بن افلك» و «گال گادوت» در 17 جولاي 2015 اكران مي‌شود.


تعداد بازدید :  78