شماره ۶۰۱ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير
صفحه را ببند
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد:
افزایش ساعت کاری خط یک مترو در زمان فعالیت نمایشگاه قرآن

گروه جامعه| شرکت بهره‌برداری مترو با افزایش ساعت کاری خط یک و افزایش دو قطار به این خط، خدمات‌رسانی خود را برای تسهیل
 رفت و آمد بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تقویت کرد.
محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه مترو از افزایش ساعات خدمات‌دهی مترو همزمان با برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: این تغییرات در خط یک مترو که در مسیر نمایشگاه قرآن است، اتفاق می‌افتد.
 امکان دسترسی به بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، از دو ایستگاه شهید حقانی و شهید همت وجود دارد. نایبی با بیان این‌که نیم ساعت به سرویس‌رسانی شبانه قطار‌ها اضافه شده است، گفت: این روال تا 23 تیرماه همزمان با پایان کار نمایشگاه ادامه دارد و بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند تا ساعت 23 از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه یادشده عبور می‌کنند به مقصد خود حرکت کنند. او همچنین از تزریق دو قطار اضافی به خط یک خبر داد و افزود:  بدین ترتیب خدمت‌رسانی در شب‌های ماه مبارک رمضان، دو سرویس بیشتر خواهد بود.
او همچنین از استقرار 30 دستگاه خودروی ون در محوطه نمایشگاه خبر داد و افزود:  این خودروها بازدیدکنندگان را به خط اتوبوس بی آرتی واقع در میدان ونک انتقال می‌دهند. سال گذشته به‌دلیل استفاده از خط یک مترو برای عملیات عمرانی سایر خطوط، امکان افزایش ساعت کاری مترو برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن وجود نداشت.


تعداد بازدید :  153