شماره ۶۰۰ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير
صفحه را ببند
تصادف و سقوط کامیون داخل زیرگذر

شهروند| برخورد کامیون و موتورسیکلت منجر به سقوط کامیون به داخل زیر گذر از ارتفاع 8 متری شد. این حادثه 2 مجروح بر جا گذاشت.
ساعت 48: 12   روز یکشنبه تصادفی عجیب در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران-کرج و مقابل زیرگذر شرقی استادیوم آزادی رخ داد. کامیون درحال حرکت در بزرگراه بود که ناگهان پس از برخورد با موتورسیکلت از بزرگراه خارج شده و پس از عبور از گاردریل کنار بزرگراه به داخل زیرگذر سقوط کرد. همین تصادف کافی بود تا بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی و هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شوند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد پس از سقوط کامیون به پل زیرگذر راننده کامیون و راکب موتورسیکلت مجروح شده‌اند. عملیات امدادرسانی درحالی آغاز شد که سرنشین کامیون در داخل کابین حبس شده بود. آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به قطع برق کامیون و نیز ایمن‌سازی محل کردند و با استفاده از ابزار نجات، راننده را از داخل کامیون بیرون آورده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
سرهنگ مراد مرادی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران در رابطه با این تصادف گفت: «تصادف بین کامیون کمپرسی با خودرو سواری ام وی ام در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران-کرج نرسیده به زیرگذر شرقی استادیوم آزادی اتفاق افتاد.کامیون پس از برخورد با خودرو سواری به سمت راست منحرف شده و با یک موتورسیکلت نیز برخورد کرد.در این حادثه کامیون به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از گاردریل کنار بزرگراه خارج و بر روی زیرگذر عابرپیاده مقابل شهرک آزادی سقوط کرد.»
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران با بیان این‌که علت تصادف توسط کارشناسان راهور در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد در بزرگراه‌ها با سرعت مجاز و مطمئن رانندگی کنند.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه برای عملیات امداد و نجات خبر داد و گفت: «در این حادثه راننده کامیون در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات بدنه خودرو را برش دادند و راننده کامیون را نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.محل حادثه توسط آتش‌نشانان ایمن‌سازی شده و برای بررسی، دلایل این حادثه در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت.»


تعداد بازدید :  149