شماره ۶۰۰ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير
صفحه را ببند
دستگیری کلاهبردار12 سایت همسریابی

مرد کلاهبرداری که با عضویت در 12 سایت همسریابی و اغفال زنان و دختران، 700‌میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
چندی پیش بود که زنی  با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد مردی در سایت همسریابی با وی طرح دوستی ریخته و دست به  کلاهبرداری زده است.
با طرح این موضوع بلافاصله هماهنگی لازم با مقامات قضایی انجام و تحقیقات فنی کارآگاهان این پلیس در راستای شناسایی متهم آغاز شد.
وقتی متهم دستگیر شد در بازجویی پلیسی مشخص شد وی با عضویت در 12 سایت همسریابی و دوست‌یابی و با ریختن طرح دوستی با زنان و دختران و مطرح کردن موضوع خواستگاری و وعده ازدواج از آنها کلاهبرداری کرده است. متهم با عضویت در این سایت‌ها و اغفال کاربران و سپس با به‌دست آوردن رمز دوم کارت بانکی آنها مبلغ 700‌میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.
متهم در بازجویی‌های خود به افسر پرونده گفت:  با عضو شدن در سایت‌های همسریابی، «خودم را طلافروش، فوق لیسانس هوافضا و خلبان معرفی می‌کردم و پس از آن با طرح دوستی و دادن وعده ازدواج، به هر بهانه‌ای بود مبالغی را از آنها دریافت و حتی رمز دوم کارت بانکی بعضی از آنها را به دست  آوردم و برای خودم خرید اینترنتی می‌کردم».
زنانی که از این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند ساکن استان‌های مختلف کشور هستند. تاکنون بیش از 11 تن از افرادی که مورد اغفال و کلاهبرداری قرار گرفته‌اند شناسایی شده‌اند.
 متهم با تشکیل پرونده قضایی و دستور دادیار شعبه  3 دادسرای عمومی و انقلاب استان یزد روانه زندان شد. افرادی که از این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند به پلیس فتا استان یزد و یا پلیس فتا دیگر استان‌ها مراجعه و تشکیل پرونده دهند.


تعداد بازدید :  230