شماره ۵۹۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

   مدرک خاکپور تأیید نشد| با توجه به قوانین جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مدرک مربیگری محمد خاکپور، سرمربی تیم امید مورد تأیید AFC قرار نگرفت. مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون در این‌باره می‌گوید: «خاکپور باید به کلاس‌های مربیگری AFC‌ برود تا بتواند مدرکش را دریافت کند که بعد از ماه رمضان این اتفاق می‌افتد. با این حال حضور او روی نیمکت تیم امید مشکلی ندارد و به‌زودی هم مدرک جدید را دریافت می‌کند تا با قدرت به کارش ادامه دهد.»
   پیشنهاد ختافه به عزت‌اللهی| باشگاه ختافه اسپانیا طی نامه‌ای رسمی خواستار حضور سعید عزت‌اللهی در تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده شد. تیم اسپانیایی خواستار جذب عزت‌اللهی به مدت 5‌سال بود که این مدت به 3‌سال کاهش پیدا کرد تا در پایان این مدت، عزت‌اللهی در 21سالگی برای انتخاب تیم جدید دچار مشکل نشود. علاوه بر ختافه تیم‌های لیگ برتری از کشورهای نروژ، اتریش، آلمان، روسیه و ترکیه نیز خواستار جذب ‌هافبک جوان تیم‌ملی هستند.
   بازگشت ریوالدو به فوتبال در 43سالگی| ریوالدو ستاره سابق تیم‌ملی برزیل که ریاست باشگاه «موگی میریم» را در فوتبال این کشور در اختیار دارد در 43سالگی اعلام کرد به‌زودی بار دیگر به مستطیل سبز برمی‌گردد تا به تیم خودش کمک کند.


تعداد بازدید :  174