شماره ۵۹۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير
صفحه را ببند
درگیری‌های عجیب و منتفی‌شدن آشتی‌کنان دایی و کریمی
ستاره‌ها به یاد جوانی خشمگین شدند

شهروند| جام ستاره‌ها که چند سالی است به همت یکسری از فوتبالیست‌ها و هنرمندان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود،‌ امسال با حاشیه‌های زیادی همراه بود و به نظر می‌رسد از نفس کاری که پایه‌گذاران این جام داشتند، کاملا دور شده است.
آشتی دایی و کریمی
 به هم خورد
با این‌که پیش از برگزاری ششمین دوره جام ستاره‌ها برخی اهالی فوتبال و هنر از آشتی دادن
علی کریمی و علی دایی در خلال دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب 98 خبر داده بودند، علی کریمی با غیبتش در مسابقه سه‌شنبه شب تمام برنامه‌ریزی‌ها را به هم ریخت، اگرچه دایی نیز روی نیمکت حضور داشت. با این شرایط یکی از اهدافی که برگزار کنندگان این جام داشتند، نقش بر آب شد تا 2 تن از بزرگان فوتبال ایران همچنان در قهر بمانند.
وقتی پیشکسوتان یاد جوانی کردند!
با این‌که این رقابت‌ها با حضور 6 تیم غیرحرفه‌ای که از فوتبالیست‌های قدیمی و همچنین ستارگان موسیقی و سینما تشکیل شده برگزار شداما به نظر می‌رسد یکسری از بازیکنان شدیدا به یاد دوره جوانی خود این رقابت‌ها را جدی گرفته‌اند. در خلال مسابقه سه‌شنبه شب تیم 98 و پیشکسوتان پرسپولیس، درحالی‌که مجتبی محرمی سرمربیگری تیم 98 را برعهده گرفته بود،‌ با اعتراض شاهرودی نیمکت نشین روبه‌رو شد. در همین حین دایی که در این بازی استثنائا بازی نکرد، شاهرودی را به زمین فرستاد. این مسأله با قهر محرمی همراه بود که با وساطت محمد دایی ختم به خیر شد. البته شاهرودی نیز از رفتارش نسبت به محرمی ابراز پشیمانی کرد: ‌ »من به خاطر حضور در زمین با محرمی کمی جر و بحث کردم که البته آن هم کار درستی نبود. مجتبی پیشکسوت من است و نباید با او درگیر می‌شدم.»
جایی برای اختلاف به جای آشتی
با این‌که به نظر می‌رسید این جام در ماه رمضان و با حضور ستاره‌های فوتبال و هنر اتفاقات خوبی ازجمله کمک‌های خیریه در دل خود داشته باشد،‌ به جایی برای دعوا و افزایش اختلافات میان فوتبالی‌ها تبدیل شده است. در پایان این دیدار هم شاهد درگیری لفظی بهروز سلطانی و علی دایی بودیم. همچنین مهدی‌هاشمی‌نسب به خاطر شادی بعد از گل عجیبش با یکی از لیدرهای پرسپولیس درگیر شد و حتی قرار دعوا بیرون ورزشگاه را هم با او تنظیم کرد. البته بهروز سلطانی ماجرای درگیری‌اش با دایی اینطور تشریح می‌کند: «دایی ناراحت بود که چرا من یکی، دو‌سال پیش از حضور یحیوی و غلامپور در کادر فنی پرسپولیس انتقاد کردم. دایی اسطوره و برادر من است. نان و نمکش را خوردم و هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم نسبت به او بی‌احترامی کنم.»
عزیزیان:  باید دوستی‌ها بیشتر شود
 نه اختلافات
سعید عزیزیان،‌ دروازه‌بان تیم پیشکسوتان پرسپولیس در واکنش به اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در این دیدار به «شهروند» می‌گوید:  «این جام جایی است که قدیمی‌ها دور هم جمع می‌شوند و تجدیدخاطره می‌کنند. باید با برگزاری چنین مسابقاتی دوستی‌ها بیشتر شود و نه این‌که بیاییم و با هم درگیر شویم. برد چیز خوبی است اما در این مسابقات برد و باخت مهم نیست و باید حرمت‌ها حفظ شود.» وی همچنین می‌افزاید: «امیدوارم به جای این اتفاقات شاهد کارهای خیریه از سوی فوتبالیست‌ها باشیم و هر کسی به اندازه خودش کمک کند چون در ماه رمضان باید به فکر فقرا و نیازمندان باشیم.»


تعداد بازدید :  259