شماره ۵۹۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير
صفحه را ببند
روی خط خبر

تعیین اعضای هیأت نظارت بر انتخابات؛
آیت‌الله جنتی، رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شد
در اولین جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات؛ رئیس، نایب رئیس، دبیر و سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات تعیین شدند. به گزارش ایلنا، در اجرای ماده 3 آیین‌نامه نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تبصره 1 ماده 1 قانون نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، در اولین جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مورخ 1394/4/3 آیت‌الله جنتی، آیت‌الله یزدی، محمدرضا علیزاده و سیامک ره‌پیک به ترتیب به عنوان؛ رئیس، نایب‌رئیس، دبیر و سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات» تعیین شدند.

سخنگوی دولت: اگر ابهامی بماند با تمدید مذاکرات موافقت می‌کنیم
محمدباقر نوبخت درباره موضع کاخ‌سفید مبنی بر این‌که زمان مذاکرات هسته‌ای در صورت نیاز تمدید می‌شود، گفت: اگر ابهامی باقی بماند که با تمدید زمان مذاکرات قابل رفع باشد، طبیعی است که ما با این تمدید موافقت کنیم. به گزارش ایرنا، نوبخت روز چهارشنبه افزود: اگر آن توافق خوبی که مورد نظر جمهوری اسلامی ایران است، انجام نشود و هنوز ابهاماتی باقی بماند که با تمدید زمان مذاکرات قابل رفع باشد، طبیعی است که ما با این تمدید موافقت کنیم. سخنگوی دولت اضافه کرد: اما ما هم امیدواریم که به وقت بتوانیم به اتمام مذاکرات و توافق مطلوب مورد نظر دست یابیم.

دیدار دبیران کل احزاب با مراجع
جمشید ایرانی، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته احزاب و گرامیداشت شهدای حزب جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برنامه‌ها و دیدارهای اعضای این ستاد و برخی دبیران کل احزاب با برخی شخصیت‌های سیاسی و مذهبی اظهار کرد: اولین برنامه این ستاد  با شرکت در ضیافت افطاری رئیس‌جمهوری با دبیران کل احزاب در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.وی افزود: همچنین پنجشنبه مراسمی برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در حوزه علمیه لواسان برگزار می‌شود که اعضای ستاد برگزاری هفته احزاب و دبیران کل در حاشیه این مراسم با حجت‌الاسلام ناطق‌نوری دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.وی همچنین از برنامه‌ریزی برای دیدار دبیران کل احزاب با برخی مراجع عظام تقلید خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است طی هفته آینده با برخی علما و مراجع تقلید ازجمله آیت‌الله مکارم‌شیرازی، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، آیت‌الله شبیری‌ زنجانی، آیت‌الله موسوی ‌اردبیلی و حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی نیز دیدارهایی را داشته باشیم که هنوز زمان آن قطعی نشده است.

شورای نگهبان طرح  هسته‌ای مجلس را تأیید کرد
نجات‌الله ابراهیمیان، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با تسنیم از تصویب طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای ملت ایران در جلسه دیروز شورای نگهبان خبر داد و گفت: طرح مجلس مبنی بر الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای ملت ایران با اکثریت آرای اعضا و حقوقدانان شورای نگهبان تصویب شد.


تعداد بازدید :  208