شماره ۵۹۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير
صفحه را ببند
بهارستان

زمان کافی برای بررسی تحقیق و تفحص از بنیاد شهید نداشته‌ایم
گروه سیاسی| رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس که بررسی گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را در دست بررسی دارد می‌گوید:  اظهارات تفحص کنندگان و رئیس سابق بنیاد شهید را شنیده‌ایم اما به دلیل کمبود وقت ادامه بررسی‌ها به جلسه بعد موکول شد. عبدالرضا عزیزی در پاسخ به این سوال که چرا بررسی این گزارش تا این حد طولانی شده است، گفت: این گزارش 500 صفحه است، مگر می‌شود 500 صفحه را در یک جلسه بررسی کرد. اصلاً خود شما متهم هستید 500 صفحه هم اتهام علیه شما مطرح می‌شود. در یک جلسه که نمی‌توانید از خودتان دفاع کنید. او گفت این گزارش تازه به کمیسیون اجتماعی رسیده است و نمی‌توانید بگویید بررسی‌ها تاکی به طول
خواهد انجامید اما به این مجلس می‌رسد. ضرورت تحقیق و تفحص از تخلفات بنیاد شهید در دولت پیشین 20 خردادماه ‌سال 92 به تصویب مجلس رسید و از آن زمان تاکنون این تحقیق و تفحص ادامه دارد تا این‌که چندی پیش هیأت رئیسه مجلس گزارش را برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع داد.

استیضاح آخوندی رأی نمی‌آورد
گروه سیاسی| عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:  با توجه به فاصله 20 روزه تعطیلات مجلس فرصتی است که استیضاح به صحن علنی مجلس نرسد. مهرداد بائوج لاهوتی با بیان این مطلب افزود: تعداد امضاهای استیضاح کم و در حدود 25 امضاست و مطابق آیین‌نامه جدید هم امکان کاهش امضاها تا روز استیضاح وجود دارد. دو هفته هم مجلس تعطیل است و با توجه به مذاکرات خصوصی که شکل می‌گیرد به نظرم امضاها کاهش پیدا می‌کند.نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: حتی اگر امضاها کاهش هم پیدا نکرد با توجه به این‌که تعدادشان کم است و دلایل محکمی هم ندارند و پاسخ‌های وزیر هم قانع‌کننده است. مطمئن هستم استیضاح رأی نمی‌آورد.


تعداد بازدید :  219