شماره ۵۹۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير
صفحه را ببند
تحصن فلسطينيان در مقابل مقر صليب سرخ در کرانه باختری

شماری از شهروندان فلسطینی در مقابل مقر صلیب‌سرخ در کرانه باختری تحصن کردند. شبکه تلویزیونی المنار از تحصن شماری از شهروندان فلسطینی در مقابل ساختمان صلیب‌سرخ در شهر البیره در کرانه باختری خبر داد. به گزارش المنار این تحصن اعتراض‌آمیز برای اظهار همبستگی با خضر عدنان، اسیر فلسطینی بود که مدت پنجاه روز است در زندان رژیم ‌صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است.
تحصن‌کنندگان در مقابل مقر صلیب‌سرخ همچنین حمایت خود را از احمد سعدات، دبیر کل جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین اعلام کردند. سعدات اعلام کرده است که اگر جاسوسان رژیم صهیونیستی بیش از این از دیدار اعضای خانواده‌اش با وی جلوگیری کنند، دست به اعتصاب غذا خواهد زد. امین شومان، رئیس هیأت عالی وابسته به امور اسرای فلسطینی در گفت‌وگو با المنار گفت: «چهار نفر هستند که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده‌اند که شیخ خضر عدنان در رأس این اسرا در وضع بسیار خطرناکی قرار دارد.»
قدوره فارس، رئیس باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی نیز در این‌باره گفت:  «بدون مبالغه باید بگویم که اوضاع اسرای فلسطینی بسیار نگران‌کننده و وخیم است و هر آن ممکن است که این اسرا به شهادت برسند.»

 


تعداد بازدید :  102