شماره ۵۹۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 قلعه‌نوعی تکذیب کرد| امیر قلعه‌نوعی، سرمربی فصل گذشته استقلال این روزها شایعات فراوانی را حوالی خود می‌بیند و چند روزی است که در محافل مختلف فوتبالی شنیده می‌شود وی فصل آینده سرمربی تراکتورسازی می‌شود. قلعه‌نوعی اما این مسأله را دیروز تکذیب و اعلام کرد با هیچ‌کس از مسئولان تراکتورسازی حرف نزده است. طبق اعلام باشگاه تراکتورسازی،‌ تونی اولیویرا برای از سر گرفتن کارش با تراکتورسازی روز شنبه به ایران برمی‌گردد.
 همگروهی دوباره والیبال با لهستان و روسیه| قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی والیبال که از 17 شهریور‌ماه در ژاپن آغاز می‌شود، برگزار شد و طبق آن تیم‌ملی کشورمان در گروه دوم با تیم اول آفریقا، روسیه، ونزوئلا، آرژانتین و لهستان همگروه شد. تیم ایران در مرحله اول این رقابت‌ها با تیم‌های همگروهش بازی می‌کند و سپس به مصاف حریفان گروه A (استرالیا، آمریکا، ژاپن، تیم‌دوم آفریقا، کانادا و ایتالیا) می‌رود. تیم ایران در لیگ‌ جهانی 2015 نیز با لهستان وروسیه همگروه است. 3 تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک را به‌دست می‌آورند.
 تبانی جدید در فوتبال ایتالیا| تبانی در فوتبال ایتالیا هر تابستان باعث دستگیری و زندانی شدن چندین چهره فوتبالی می‌شود. تابستان امسال نیز بار دیگر جریان تبانی در فوتبال ایتالیا با دستگیری سران باشگاه کاتانیا روشن شد. عصر روز گذشته پلیس ایتالیا با ورود به باشگاه کاتانیا سران این باشگاه را به دلیل تبانی دستگیر کرد.
 بازگشت استقلال ‌اهواز به لیگ‌برتر| تیم ریشه‌دار استقلال ‌اهواز که اکنون در لیگ ‌دسته دوم حضور دارد، به لیگ‌برتر برمی‌گردد. شهرام شفیع‌زاده، مالک این تیم می‌گوید: «با مسئولان تیم فولادنوین برای خرید امتیاز توافق حاصل شده اما با توجه به این‌که استقلال‌ خوزستان اعلام کرده نمی‌خواهد تیم‌داری کند، علاقه‌مندم امتیاز این تیم را بخرم.»


تعداد بازدید :  225