شماره ۵۹۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
بازي پسر 6 ساله در استخر با مرگ پايان يافت

شهروند| کودک6 ساله وقتي داشت در استخری  به عمق 3 متر در یک خانه باغ بازي می‌كرد، غرق شد و تلاش امدادگران براي نجات جان او بي‌نتيجه ماند.
پسر 6 ساله در حال بازي در استخر يكي از خانه باغ‌هاي خرم‌آباد بود كه ناگهان صداي كودكانه‌اش هنگام بازي قطع شد. پدر و مادرش سراسيمه به سراغ او رفتند كه متوجه شدند پسرشان در قسمت عميق استخر افتاده است. والدین اين کودک خردسال خيلي زود با آتش‌نشاني تماس گرفتند و درحالي‌كه به شدت ترسيده بودند از سقوط فرزندشان به داخل استخر عميق خبر دادند.
 امدادگران و تیم غواصی ایستگاه شماره 6 بلافاصله پس از اطلاع از اين حادثه راهي محل حادثه در جاده کلات حوالی روستای خرم‌آباد شدند و به عملیات نجات پرداختند. ماموران با حضور در محل با جسم بي‌جان پسربچه روبه‌رو شدند و در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند کودک 6 ساله هنگام بازی در استخر، در قسمت عمیق این استخر گرفتار شده است. با تلاش نجاتگران آتش‌نشانی، جسم بی‌جان این کودک از آب بیرون کشیده شد و با وجود تلاش 20 دقیقه‌ای احیا هیچ‌گونه علایم حیاتی در وی مشاهده  نشد.
«حسین صالح نظرآباد» سرپرست ایستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به حضور امدادگران اورژانس در محل حادثه و انجام مجدد عملیات احیا گفت: تلاش امدادگران اورژانس هم بی‌نتیجه ماند و سرانجام جسم بی‌جان کودک توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان‌ هاشمی‌نژاد  منتقل شد.

 


تعداد بازدید :  190