شماره ۵۹۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
آژیر

مسمومیت 7 نفر بر اثر انتشار گازهای مواد پاک‌کننده
شهروند| انتشار گازهای مواد پاک‌کننده در ساختمان گمرگ ایران 7نفر را مسموم كرد. دو نفر از مسمومان به دليل وخامت حال‌شان به بيمارستان منتقل شدند.
عصر دوشنبه به مركز اورژانس خبر رسيد كه چند نفر در ساختماني در گمرك دچار مسموميت شده‌اند. خيلي زود امدادگران موضوع را در دستور كار خود قرار داده و دو گروه آمبولانس به محل حادثه در خیابان زرتشت اعزام شدند. با حضور امدادگران و تحقيقات نخست مشخص شد كه این افراد بر اثر استنشاق گازهای سمی ناشی از وایتکس و جوهرنمک در ساختمان گمرک ایران که برای نظافت مورد استفاده قرار گرفته بود، مسموم شده‌اند.
بنابراين با حضور تکنیسین‌های اورژانس اولین اقدام درمانی بر روی این مسمومان انجام گرفت که خوشبختانه 5  نفر از آنها در محل درمان شدند.  مهین علیپور روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور در اين مورد به « شهروند» گفت: حال دو نفر از مسموم‌شدگان با گازهای سمی وخیم بود که توسط تکنیسین‌های اورژانس برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان فیروزگر
منتقل شدند.

چاه دفع پسماند رستورانی 5 كارگر را مسموم كرد
شهروند| 5 کارگر یک رستوران در خیابان حافظ تهران به دلیل استشمام بوی گاز
مسموم شدند.
ساعت 15:11 ديروز به ماموران آتش‌نشاني خبر مسموميت 5كارگر در رستوراني در خیابان حافظ تقاطع شاهپور رسيد. بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی به این محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد كه در یک رستوران چاهی برای دفع چربی‌ها و پسماند غذاها وجود دارد که به دلیل استشمام بوی گاز مدت‌ها بود کارگران را آزار می‌داد. براي همين یکی از کارگران در چاه را باز می‌کند که با استشمام بوی گاز به دلیل ضعف و بی‌حالی به داخل چاه سقوط می‌کند.
 4 کارگر دیگر این رستوران هم به همین ترتیب به دلیل استشمام گاز به درون چاه سقوط می‌کنند. پس از رسیدن آتش‌نشانان 5 کارگر در درون چاه گرفتار شده بودند که با استفاده از تجهیزات لازم آتش‌نشانان هر 5 کارگر را از درون چاه خارج كردند.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در اين مورد گفت:  2 کارگر به وسیله عوامل اورژانس در محل حادثه مداوا اما 3 کارگر دیگر این حادثه برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.


تعداد بازدید :  339