شماره ۵۹۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

مهیار علیزاده آهنگساز جوان موسیقی کشور از اجرای یک پرفورمنس موسیقایی نمایشی با حضور صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها از اواسط تابستان ‌سال‌جاری در تالار وحدت خبر داد.

سعید سعدی از پایان فیلمبرداری، فیلم‌سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی خبر داد. در این فیلم لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علی استادی و مانی حقیقی بازیگران این فیلم هستند. (با عکس)

مرتضی فرشباف کارگردان سینما بیان کرد، فیلم سینمایی «بهمن» در فصل پاییز در گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود.

کویین لطیفه قرارداد جدید خود را برای بازی در درام دینی «معجزاتی از بهشت» محصول کمپانی سونی امضا کرد.

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

خانه تئاتر مراسم تولد استاد عزت‌الله انتظامی را برگزار کرد. در این مراسم ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر به پاس سال‌ها زحمت استاد انتظامی مدالیوم خانه تئاتر به آقای بازیگر سینما و تئاتر ایران اهدا شد. (با عکس)

مارک فورستر تهیه‌کنندگی و کارگردانی درام جنگ داخلی با عنوان «سرازیری» را براساس فیلمنامه‌ای از استنلی کوبریک که در ۱۹۵۶ نوشته شده است، بر عهده خواهد گرفت.

دو مجموعه داستان «توی این رختخواب نرم خوابم نمی‌برد» و «ماهی‌های کف رودخانه» که در بیست‌وهشتمین نمایشگاه کتاب عرضه شده بود؛ به‌تازگی روی پیشخوان کتابفروشی‌ها نیز قرار گرفته است.

کتاب شعر «آن حلزون، آن حلزون محزون» از محمدرضا کلهر منتشر شد.

فیلم‌های «ورود آقایان ممنوع» ساخته رامبد جوان جمعه 5 تیر، «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران شنبه 6 تیر، «مکس» ساخته سامان مقدم یکشنبه 7 تیر، «سن پترزبورگ» به کارگردانی بهروز افخمی دوشنبه 8 تیر و «آتش‌بس 1» ساخته تهمینه میلانی چهارشنبه 10 تیر در خانه هنرمندان روی پرده می‌رود.

پیتر وینستوک یکی از داوران مسابقه، این عکس را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده است. وینستوک توضیح داده که عکس پس از اجرای یک سونات از بارتوک گرفته شده و شرکت‌کننده‌ای که این‌طور انگشت‌هایش حین نواختن دچار خونریزی شده توانسته به مرحله بعدی نیز راه پیدا کند. این نوازنده «روی اورایاما» یک زن ژاپنی است که بیست‌وهفت‌ سال سن دارد و از پیانیست‌های مطرح این کشور محسوب می‌شود. (با عکس)

فیلمبرداری فیلم سینمایی «قلک‌های شکسته» به نویسندگی و کارگردانی جواد قلی‌زاده به پایان رسید.

سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی مهرداد اسکویی، رضاپورحسین، حمید فرخ‌نژاد، بهرام عظیمی و شهرام مکری را به‌عنوان هیأت داوران تصویری بخش‌های مختلف جشنواره معرفی کرد.

در ‌سال ۲۰۱۶ از ۲۹ ستاره‌ هالیوود در پیاده‌روی شهرت ‌هالیوود تقدیر خواهد شد که در این میان اسامی «کوئنتین تارانتینو» و «بردلی کوپر» نیز به چشم می‌خورد.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولتیماتوم شفاهی به پیمانکار پروژه بازسازی تئاترشهر برای تکمیل بخشی از این مجموعه در 15 روز آینده خبر داد.


تعداد بازدید :  290