شماره ۵۹۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
خبرنامه

بازدید رئیس بسیج عشایر کشور از شرکت صنایع نساجی هلال ایران
سردار دوستعلی آزوغ رئیس بسیج عشایر کشور صبح روز گذشته از شرکت صنایع نساجی هلال ایران بازدید کرد. سردار دوستعلی آزوغ رئیس بسیج عشایر کشور با حضور در بخش‌ها و واحدهای مختلف از نزدیک با تولیدات و دستاوردهای شرکت صنایع نساجی هلال ایران آشنا شد. رئیس بسیج عشایر کشور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت صنایع نساجی هلال ایران، ظرفیت و پتانسیل این شرکت را برای حمایت از تولید ملی مناسب ارزیابی کرد. سردار آزوغ تأکید کرد، شرکت صنایع نساجی هلال ایران می‌تواند با برنامه‌ریزی هوشمندانه و با حاکم شدن یک نگاه اقتصادی و تعامل با سایر دستگاه‌ها به جایگاه رفیعی در آینده نزدیک در حوزه تولید ملی دست یابد. او ضمن ابراز رضایت از کیفیت و تنوع محصولات شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت:  «برای اولین بار است که می‌بینم یک شرکت در کشور با چنین ظرفیت عظیمی فعالیت می‌کند.» رئیس بسیج عشایرکشور در این بازدید ضمن دیدار با کارگران شرکت نساجی هلال ایران به آنها بابت کار و تلاش با زبان روزه
 خدا قوت گفت. در خاتمه نیز سردار آزوغ ضمن دیدار و گفت‌وگو با ظاهر رستمی مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به ظرفیت‌های بسیج عشایر کشور، از آمادگی این سازمان مردمی برای همکاری با شرکت نساجی هلال ایران خبر داد.

برگزاری دومین کارگروه تخصصی امداد و نجات آموزش همگانی کشور در ‌سال ٩٤
دومین کارگاه تخصصی آموزش همگانی امداد و نجات در ‌سال 94 با حضور کلیه اعضا و به ریاست دکتر ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد ونجات تشکیل شد. در اولین دستور کار جلسه عملکرد همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های متولی امدادرسانی در طرح تابستانه مورد بررسی قرار گرفت که در این‌خصوص سازمان امداد و نجات و وزارت بهداشت گزارش کاملی از اقدامات خود دراین‌باره را ارایه کرده‌اند. در ادامه جلسه در دستور کار دوم نحوه امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر به مردم جنگ‌زده یمن توسط ریاست محترم سازمان امدادونجات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در پایان نیز بحث اطفای حریق جاده‌ها و جنگل‌ها و مراتع به‌عنوان یکی از مشکلات اصلی بحث امدادونجات مطرح و مورد کارشناسی قرار گرفت.

دستیار کارگردان و بازیگران فیلم طعم شیرین خیال داوطلب هلال‌احمر شدند
محسن میرزایی، آسیه سلطانی‌نژاد، مهناز ذی‌حیات و مهدی ملکی؛ بازیگران فیلم سینمایی طعم شیرین خیال به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر درآمدند. با حضور محسن میرزایی، دستیارکارگردان و آسیه سلطانی‌نژاد، مهناز ذی‌حیات و مهدی ملکی بازیگران فیلم سینمایی طعم شیرین خیال در جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر شدند.

دوره تخصصی نجات در ارتفاع در استان یزد برگزار شد
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان یزد از برگزاری دوره تخصصی نجات در ارتفاع با حضور ۳۰ تن از امدادگران خبر داد. سیدجواد میرحسینی معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به این‌که این دوره تخصصی به میزبانی جمعیت هلال‌احمر استان و با حضور امدادگران و نجاتگران شهرستان‌های تفت، یزد، مهریز و اردکان در خردادماه جاری برگزار شد، اظهار کرد: «شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم در زمینه‌های طرح عملیاتی نجات از ارتفاع، اصول جست‌وجو و نجات در سازه‌های بلند، رهاسازی و تثبیت مصدوم و حمل و انتقال مصدوم در ارتفاع و فضای معلق را فرا گرفتند.»

برپایی ایستگاه سنجش سلامت توسط داوطلبان اهوازی
رئیس جمعیت هلال‌احمر اهواز از برپایی ایستگاه سنجش سلامت با همکاری شهرداری در کوی باهنر این شهرستان خبر داد. سیدفتح‌الله‌ هاشم‌نژاد هدف از برپایی این ایستگاه را ارایه کمک‌های اولیه و خدمات درمانی به شهروندان و ارتقای سلامت و بهداشت جامعه عنوان کرد. او ادامه داد: «در این ایستگاه که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز به مدت۲روز در پارک رشد کوی باهنر برپا شد، خدماتی شامل گرفتن فشارخون، تست قند، قد و وزن زیر نظر پرستار و کارشناسان تغذیه و بهداشت داوطلب انجام گرفت.»

برگزاری دوره تخصصی تغذیه در بحران در زیرکوه خراسان جنوبی
رئیس جمعیت هلال‌احمر زیرکوه از برگزاری دوره تخصصی تغذیه در بحران ویژه امدادگران خواهر در این شهرستان خبر داد. علیرضا حورانی گفت: «دوره آموزشی تغذیه در بحران با حضور تعدادی از امدادگران خواهر این شهرستان به صورت کلاس‌های تئوری وکارگاهی به‌ مدت سه روز در محل جمعیت هلال‌احمر شهرستان زیرکوه
برگزار شد.»


تعداد بازدید :  304