شماره ۵۹۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
تقدیر تولیت مسجد جمکران از خدمات هلال‌احمر در برگزاری جشن‌های نیمه‌شعبان

تولیت مسجد مقدس جمکران طی نامه‌ای به دکترسیدامیرمحسن ضیایی از خدمات جمعیت هلال‌احمر استان قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تقدیر کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان در متن نامه آورده است: «مسجد مقدس جمکران، به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری به‌عنوان پایگاه عظیم تشیع، هر ساله در ایام نیمه‌شعبان میزبان خیل کثیر عاشقانی است که از اقصی نقاط جهان به این مکان مقدس مشرف می‌شوند. از این رو مسئولان این مکان مقدس، وظیفه دارند در راستای اهداف بلند این مسجد مبارک با فعالیت‌های عمرانی و اجرایی، زمینه و تسهیلات خدماتی لازم را برای رفاه زائران محترم جهت انجام عبادت فراهم نمایند که این مهم جز با همکاری و مساعدت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف اجرایی در انسجام خدمات میسر نمی‌شود. در نظام مقدس جمهوری اسلامی، واژه‌ ارزشمند خدمت، از قداست و جایگاه معنوی والایی برخوردار بوده و توفیق خدمت در تجلی‌گاه حضرت ولی‌عصر(عج) مسجد مقدس جمکران، دارای درجات و ارزشی مضاعف است. بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از خدمات ارزشمند مدیریت محترم و کارکنان خدوم جمعیت هلال‌احمر استان قم که تلاش قابل تحسینی را در ایجاد بسترهای خدمات‌رسانی به میهمانان حضرت ولی‌عصر(عج) در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان این مکان مقدس از خود نشان دادند، اعلام داشته، توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.»
دکتر امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال‌احمر هم طی تقدیرنامه‌ای از برگزاری طرح منتظران ظهور در ایام نیمه شعبان تقدیر کرد. متن تقدیرنامه به شرح زیر است: «خدمت بی‌منت به مردم و تلاش در جهت برقراری تفاهم، دوستی، و صلح پایدار میان ملت‌ها و انجام اقدامات بشردوستانه، امدادی و عام‌المنفعه ردای پرافتخاری است بر دوش خدمتگزاران صدیق و خداجوی جمعیت هلال احمر، تا خویش را وقف آنانی کنند که در اندیشه والای رهبرشان
 ولی نعمتند. اینجانب همت، تلاش و همکاری صادقانه جنابعالی در مدیریت اجرای طرح منتظران ظهور ‌سال1394 و خدمت‌رسانی ویژه به زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام نیمه‌شعبان المعظم و سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) و همچنین مراسم بزرگداشت مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را سپاس گفته و امیدوارم همواره در پناه ایزد منان در مسیر خدمت به آحاد جامعه و در جهت تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق، پیروز و سربلند باشید.»

 


تعداد بازدید :  154