شماره ۵۹۴ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير
صفحه را ببند
پزشک متخصص از 100 نفر کلاهبرداری کرد

شهروند| پزشک متخصصي که با تغيير شغل و روآوردن به ساخت‌وساز ساختمان از 100 نفر کلاهبرداري ميلياردي کرده بود، دستگير شد.
مدتي پيش پرونده‌ای پیش روی ماموران پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد یکی از پزشکان متخصص با تغيير شغل به ساخت‌وساز ساختمان و انبوه‌سازي روي آورده است و به کلاهبرداری از طعمه‌های خود دست می‌زند.
بلافاصله رسيدگي به موضوع و دستگيري فرد کلاهبردار در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت اما از آنجایي که فرد کلاهبردار از شکايت شاکي مطلع شده بود متواري و به مدت چندين ‌سال کاملا مخفيانه و با تغيير چهره و اسامي متفاوت از ديد ماموران پنهان مانده بود.
 شناسايي و دستگيري متهم به خاطر اينکه مجهول‌المکان بود و به صورت مستمر درحال تغيير مخفيگاه خود بود به راحتي ميسر نبود تا اينکه با پيگيري‌هاي مداوم و انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي و پشتکار کارآگاهان پليس آگاهي سرانجام سرنخ‌هايي از حضور متهم متواري در شهرستان کرج به دست آمد.
با شناسايي مخفيگاه متهم در شهرستان کرج محل اختفاي پزشک کلاهبردار به مدت چندين شبانه روز تحت کنترل نامحسوس ماموران قرار گرفت تا اينکه در مورخه 17 خردادماه در حالي که متهم متواري قصد ورود به مخفيگاه خود را داشت در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.
 متهم دستگير شده که در حين دستگيري کاملا غافلگير شده بود براي رهايي از چنگال قانون با پيشنهادهاي مختلف قصد تطميع ماموران وظيفه‌شناس را داشت که با برخورد قاطع و قانوني ماموران مواجه شد.
به محض دستگيري متهم و اطلاع رساني از طريق مراجع قضائي و قانوني، حدود 100 نفر ديگر که توسط متهم مورد کلاهبرداري ميلياردي قرار گرفته بودند در پليس آگاهي حضور یافتند و از این مرد شکايت کردند.
گفتني است، دستگيري اين کلاهبردار حرفه‌اي که با اغفال و استفاده از شگردهاي مختلف از 100 نفر از شهروندان کلاهبرداري ميلياردي کرده بود رضايت شهروندان بويژه مالباختگان را به همراه داشت.


تعداد بازدید :  200