شماره ۵۹۴ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

   افشاگری جدید علیه فیفا| مردی که هنوز نام و چهره‌اش پنهان و مبهم است در ادامه افشاگری‌های خود علیه فیفا به خبرنگار آس اسپانیا گفته است:  «تویوتا در خاک آمریکای جنوبی به پولشویی‌های نجومی بلاتر کمک کرده است.» او در آخرین سخنان خود افشا کرده که کمپانی تویوتا به بهانه فروش اتومبیل و حمایت مالی از فیفا، با صدور بیش از 5‌هزار فاکتور صوری راه مناسبی برای پولشویی مقامات فیفا ایجاد کرده است. در این میان حداقل ۵۰ معامله در رستوران‌ها و مراکز تفریحی ونزوئلا، مکزیک، کاستاریکا و کوبا نیز به ثبت
رسیده است.
  نتایج آخرین روز دور گروهی کوپا‌آمریکا| در آخرین دور گروه دوم جام‌ملت‌های آمریکای‌جنوبی، آرژانتین با گل هیگواین از سد جامائیکا گذشت و پاراگوئه و اروگوئه به تساوی یک بر یک دست یافتند تا در پایان بازی‌های این گروه، آرژانتین با 7، پاراگوئه با 5 و اروگوئه با 4(یکی از 2 تیم برتر سوم گروه‌ها) صعود کردند. در صدمین بازی ملی مسی یک بازیکن جامائیکا به زور از بازیکن آرژانتینی تقاضای سلفی داشت و به آرزویش رسید.
توضیح مسئولان سازمان لیگ در مجلس| مهدی تاج، غلامرضا بهروان و حجت‌الاسلام علیپور روز گذشته در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حاضر شدند تا درباره مسائل رخ‌داده در دیدار تراکتورسازی و نفت‌تهران پاسخگو باشند. در این جلسه درباره چرایی قطع اینترنت ورزشگاه، خرابی اسکوربورد، مسائل داوری و... سوالاتی را پرسیدند و مسئولان سازمان لیگ پاسخگو شدند.

 


تعداد بازدید :  181