شماره ۵۹۴ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير
صفحه را ببند
تشریح آخرین وضع پرسپولیس در گفت‌وگوی «شهروند» با محمود خوردبین:
هواداران نگران نباشند
امیدوارم به خاطر شکایت اومانیا و گابریل متضرر نشویم

شهروند| در هیاهوی اتفاقات جدید باشگاه استقلال،‌ پرسپولیس نیز روزهای پرفشاری را سپری می‌کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که تمرینات خود را از روز شنبه آغاز کرده‌اند، ‌حاشیه‌های زیادی را پیرامون خود می‌بینند که محمود خوردبین دراین‌باره صحبت می‌کند.
شرایط خوب نیست!
سرپرست پرسپولیس گفت‌وگوی خود با «شهروند» را اینگونه آغاز می‌کند:  «نمی‌توانم بگویم شرایط تیم خوب است. مشکلات مالی زیادی داریم و همین امر سبب شد تا تمرینات ما فقط با 9 بازی آغاز شود. بسیاری از بازیکنان بلاتکلیف هستند و عده‌ای نیز تا پول نگیرند حاضر نیستند قراردادشان را تمدید کرده و به تمرین بیایند. با این وجود به کارمان ادامه می‌دهیم تا ببینیم
 در آینده چه پیش می‌آید.»
ماجرای شکایت به فیفا
خوردبین درباره شکایت بازیکنان خارجی از پرسپولیس به فیفا می‌گوید: «گابریل و اومانیا از پرسپولیس شکایت ‌کرده‌اند. این مسأله در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفته و به‌زودی تصمیمی گرفته می‌شود که باشگاه متضرر نشود. قطعا راهکاری برای پرداخت مطالبات این دو بازیکن پیدا می‌شود.»
لیست مازاد نداریم
در روزهای اخیر حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون لیست خرید و مازاد پرسپولیس شنیده می‌شود. خوردبین دراین‌باره توضیح می‌دهد: «بر اساس نظر برانکو پرسپولیس بازیکن مازاد ندارد؛ در هر پستی که بازیکن جذب کنیم، یک نفر از لیست خارج می‌شود. سرمربی تیم، لیست خریدش را اعلام کرده و باشگاه براساس آن اقدام به جذب بازیکن می‌کند. دیروز رامین رضاییان به باشگاه آمد و احتمالا قرارداد می‌بندد. چند بازیکن خارجی را نیز مدنظر داریم که برای حضور در تمرینات به ایران می‌آیند. ان‌شاءالله که شرایط بهتر می‌شود.»
سیدجلال در انتظار تأیید برانکو
سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا سیدجلال حسینی به پرسپولیس می‌آید یا نه، می‌گوید: «در این باره هنوز برانکو نظر نهایی را نداده است و اگر او بخواهد، سیدجلال با باشگاه وارد مذاکره می‌شود.»
هواداران نگران نباشند
صحبت‌های پایانی خوردبین را هم بخوانید: «هواداران نگران هیچ‌چیز نباشند. نفراتی که به پرسپولیس آمده‌اند همه به دنبال انجام وظایف خود هستند و قطعا در صورت توان نمی‌گذاریم مشکلی پیش بیاید.»

 


تعداد بازدید :  175