شماره ۵۹۴ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير
صفحه را ببند
توسط جمعیت هلال‌احمر استان کردستان صورت گرفت
برپایی سفره افطار در جمع توان‌یابان ذهنی موسسه خیریه ‌نوا

در سومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعیت هلال‌احمر کردستان ضیافت افطاری برای مددجویان تحت پوشش موسسه خیریه
توان یابان ذهنی نوا برگزار کرد. در این مراسم که در محل موسسه خیریه نوا برگزار شد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، اعضای هیأت‌مدیره موسسه، چند تن از داوطلبان و خیران جمعیت هلال‌احمر استان نیز حضور داشتند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان در ابتدای مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات همگان در ماه مبارک رمضان، توان‌یابان را بخشی از جامعه انسانی دانسته و تأکید کرد که آنها باید با آرامش کامل در کنار دیگر انسان‌ها به زندگی و امورات خود ادامه دهند. حسن خدابنده‌لو در صحبت‌هایش، جمعیت هلال‌احمر را یک نهاد عام‌المنفعه با اهداف بشردوستانه دانست و بودن در کنار توان‌یابان و تلاش در جهت تقویت سلامت آنها را در راستای اهداف و اصول مقدس جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان ضمن تقدیر از عوامل مدیریتی و اجرایی موسسه خیریه نوا به خاطر تلاش‌های ارزشمندشان در توانبخشی توان‌یابان تحت پوشش، گفت:  
«هلال احمر همواره در کنار تمامی موسسه‌های خیریه از هیچ تلاش انسان‌دوستانه‌ای در راستای تقویت بنیه اجتماعی و تأمین کرامت انسان‌ها دریغ نخواهد کرد.» در ادامه مراسم، عوامل اجرایی و مدیریتی موسسه خیریه نوا برپایی سفره افطار در جمع توان یابان ذهنی موسسه توسط جمعیت هلال‌احمر را ارزشمند توصیف کردند و گفتند که اقداماتی از این دست از سوی ارگا‌ن‌ها تاثیر مثبتی در تقویت روحیه توان‌یابان و افزایش انگیزه آنان در مسیر بهبود و سلامتی خواهد داشت و
 ابراز امیدواری کردند که با وجود ارگان‌هایی مانند جمعیت هلال‌احمر موسسات خیریه با انگیزه و توان بیشتری به امورات خود ادامه دهند. در ادامه مراسم گروه مولودی‌خوانی به اجرای برنامه‌های خود پرداخته و نوای دف و آوای مولودی‌خوانی در این فضای خالص و بی‌ریا طنین انداز شد و موجبات شادی و شعف مجلس و علی‌الخصوص توان‌یابان ذهنی فراهم شد.
دیدار و گفت‌وگوی صمیمی مدیرعامل، معاونان و داوطلبان جمعیت استان با توان‌یابان ذهنی و بازدید از بخش‌های مختلف موسسه از دیگر برنامه‌های این شب بود.

 


تعداد بازدید :  212