شماره ۵۹۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

  اکبر عبدی در فدراسیون ورزش‌های رزمی| طی حکمی از سوی محمود رشیدی، رئیس فدراسیون ورزش های رزمی، اکبر عبدی به عنوان «مشاور و رئیس کمیته فرهنگی» این فدراسیون منصوب شد. پیش از این روناک یونسی به عنوان مشاور بانوان فدراسیون پرورش اندام و هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شده بودند.

   محرومیت 4 جلسه ای نیمار| نیمار که در دیدار مقابل کلمبیا دو اخطاره شده بود، در پایان بازی توپ را به سوی مدافع حریف شوت زد و این باعث درگیری با جیسون موریو و کارلوس باکا و دریافت یک کارت قرمز شد؛ اتفاقی که باعث شد محرومیتی 4 جلسه ای و جریمه ای 10 هزار دلاری برای او در نظر گرفته شود. به این ترتیب، حتی اگر برزیل به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند، نیمار نمی‌تواند سلسائو  را  همراهی کند.

   افشاگری انوشیروانی علیه رضازاده| سجاد انوشیروانی، ملی‌پوش سنگین‌وزن سابق وزنه‌برداری بعد از دو سال درباره خداحافظی ناگهانی‌اش افشاگری کرد:‌ «بزرگان وزنه‌برداری و روسای قبلی اعتقادی به من نداشتند و من را کنار گذاشتند، من نیز مجبور شدم بحث مریضی‌ام را مطرح کنم. من جدا از مشکلی که با حسین رضازاده داشتم و دارم برای شخصیت قهرمانی او ارزش قائل هستم زیرا رضازاده قهرمان بزرگی در وزنه‌برداری است اما بهانه‌تراشی می‌کردند و هر روز می‌دیدم که مربیان به یک شکل جلوی من می‌ایستند.»

  حذف مکزیک از کوپاآمریکا| بازی‌های گروه اول کوپا آمریکا با برتری  2 بر یک اکوادور مقابل مکزیک و پیروزی 5 بر صفر شیلی میزبان مقابل بولیوی پایان یافت. در پایان رقابت‌های این گروه، شیلی با 7 و بولیوی با  4 امتیاز صعود کردند. اکوادور 3 امتیازی می‌تواند یکی از 2 تیم برتر سوم گروه‌های سه‌گانه شود اما در کمال شگفتی، مکزیک 2 امتیازی در قعر جدول قرار گرفت و قطعا حذف شد.


تعداد بازدید :  184