شماره ۵۹۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد
صفحه را ببند
حمله خونين دانشجوی ارشد علامه به استاد مشاورش

شهروند| وقتي مشاور روانشناسي دانشگاه علامه طباطبايي پول خود را از يكي از دانشجويان اين دانشگاه طلب كرد،  نمي‌دانست كه قرباني حمله وحشيانه او قرار مي‌گيرد. پسر جوان كه مشكلات مالي زيادي داشت پس از شنيدن درخواست پول از سوي مشاور،  او را به زيرزمين خوابگاه برد و با چاقو به وي حمله‌ور شد. دانشجوي جوان پس از اين حمله خودش را هم زخمي كرد.
چهارشنبه هفته گذشته وقتي مسئولان دانشگاه علامه طباطبايي از زيرزمين خوابگاه صداي فرياد شنيدند،  با رفتن به اين زيرزمين با صحنه عجيبي روبه‌رو شدند. يكي از دانشجويان مشاور دانشگاه را به زير زمين برده و با چاقو به او حمله‌ور شده بود. در حالي كه همه از ديدن اين صحنه شوكه شده بودند و از روي ترس جرات انجام هيچ كاري را نداشتند ناگهان پسر جوان شروع به خودزني كرد و با چاقو خود را زخمي كرد. در اين لحظه مسئولان از اقدامات وحشتناك اين پسر دانشجو جلوگيري كردند و با گرفتن چاقوي او، آمبولانس را خبر كردند. هنوز هيچ‌كس نمي‌دانست كه اين ضرب و شتم وحشتناك به چه دليل رخ داده است. با حضور امدادرسانان پسر دانشجو به همراه مشاور دانشگاه به بيمارستان منتقل شدند. پس از انتقال اين دو مصدوم به بيمارستان مشخص شد كه اختلاف مالي تنها انگيزه اين درگيري خونين بوده است.
یکی از مسئولان روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبايی،  درمورد جزييات این حادثه،  گفت:   این پسر دانشجوي کارشناسی ارشد رشته مشاوره روان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبايی بود كه به دلیل مشکلات مالی،  پولي را به‌عنوان قرض از مشاور گرفته بود. روز حادثه هنگامی که مشاور پول خود را از اين دانشجو خواست،  اين پسر،  وی را به زیرزمین خوابگاه شهید مطهری برده و با چاقو مورد حمله قرار می‌دهد و بعد از مواجهه با مسئولان خوابگاه و دانشگاه،  اقدام به خودزنی می‌کند. وی درمورد مکان و زمان وقوع حادثه گفت:   این اتفاق در زیرزمین خوابگاه شهید مطهری رخ داد و حضور به‌موقع مسئول خوابگاه و آمبولانس از آسیب‌دیدگی بیشتر هر دو فرد جلوگیری کرده است و اکنون هر دو نجات پیدا کرده‌اند. این مسئول روابط عمومی در پایان گفت:   این اتفاق یک مشکل شخصی بوده و به مراجع انتظامی و قضايی ارجاع داده شده و از سوی این مراکز درحال پیگیری است.
همچنين پس از حمله دانشجوی دانشگاه علامه طباطبايی به مشاور روان‌شناسی خوابگاه شهید مطهری این دانشگاه،  روابط‌عمومی دانشگاه طی اطلاعیه‌ای به برخی ابهام‌های مطرح‌شده پاسخ داد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است:   «بررسی‌ها نشان می‌دهد که حمله اين دانشجو به مشاور روان‌شناسی خوابگاه،  دارای انگیزه شخصی و منشاء آن اختلاف مالی بوده است. براساس شواهد موجود،  مشاور روان‌شناسی خوابگاه،  درخواست بازپرداخت طلب خود از دانشجو را داشته که مورد حمله ضارب قرار می‌گیرد.»
در بخش دیگری از بیانیه،  تأکید شده است که با حضور به‌موقع مسئولان خوابگاه،  معاون دانشجويی دانشگاه و نیز نیروی انتظامی و اورژانس در محل،  مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و درحال حاضر،  وضع جسمی هر دو نفر رضایت‌بخش است. همزمان نیز شواهد و مستندات لازم برای بررسی،  پیگیری و رسیدگی در اختیار مراجع انتظامی و قضايی قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌های دیگران

ن
ناشناس |
مخالف 0 - 0 موافق
سالهاست که دانشگاه و دانشجو وگاها اساتید فدای امیال سیاسی شده افسوس

تعداد بازدید :  243