شماره ۵۹۲ | ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 بازیکن مرد در جام‌جهانی زنان| مهم‌ترین حاشیه این روزهای جام‌جهانی زنان در کانادا اعتراض حریفان کره‌جنوبی به حضور یک بازیکن مرد
 در ترکیب کره‌جنوبی است. ایون سان، بازیکنی‌است که مناقشه‌های زیادی در مورد او صورت گرفته است. فدراسیون فوتبال کره اما اعلام کرده تنها فیزیک ظاهری او شبیه بازیکنان مرد است و او درواقع زن است. ایون‌سان در دو بازی ابتدایی کره‌جنوبی در این جام بازی نکرد اما برابر اسپانیا به میدان رفت.
 بنر اعتراضی به قلعه‌نوعی| روز پنجشنبه تعدادی از هواداران استقلال بابت این شایعه که شاید امیر قلعه‌نویی بار دیگر سرمربی استقلال شود برای اعتراض به این تصمیم هیأت‌مدیره دو بنر را در باشگاه استقلال نصب کردند. در این دو بنر نسبت به این‌که این تیم فصل گذشته روزهای خوبی نداشت، اعتراض کردند. آنها اعتقاد داشتند استقلال باید دست مردان استقلالی بیفتد. همچنین به هیأت‌مدیره جدید استقلال نیز لقب «سفارشی» داده شد.
 حمله خوردبین به نژادفلاح| محمود خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس با این جملات به محمدحسین نژادفلاح،‌ قائم مقام سابق باشگاه حمله کرد:  «رفتن نژادفلاح از پرسپولیس را نه فقط به هواداران پرسپولیس که به همه ملت ایران و حتی جامعه بشریت تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم در ایام ماه مبارک رمضان خداوند به ما یک عیدی بزرگ داد! او به یکی از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس گفته بود خوردبین به بهانه خرید برای تیم دزدی می‌کرده؛ البته جرات نداشت این حرف‌ها را جلوی خودم بزند. او به همه توهین می‌کرد و یک سیاه‌نمای حرفه‌ای است.»

 


تعداد بازدید :  207