شماره ۵۹۲ | ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
الاهلی امارات، حریف نفت‌ در یک‌چهارم نهایی لیگ‌قهرمانان
بهترین‌ قرعه‌ممکن

شهروند| قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2015 روز پنجشنبه انجام شد و تیم‌نفت ایران قرعه مناسبی به‌دست آورد؛ بر این اساس شاگردان علیرضا منصوریان باید با الاهلی امارات برای حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا رقابت کنند.
عملکرد   نفت
نفت تیمی بود که برای رسیدن به دور گروهی مسابقات آسیایی باید دیدار پلی‌آف را انجام می‌داد. نماینده طلایی‌پوش ایران با نفراتی کاملا جوان موفق شد در پلی‌آف الجیش قطر را از پیش رو بردارد و به مرحله گروهی برسد. شاید هیچ‌کس تصور این‌که نفت بتواند از گروهش صعود کند را هم نمی‌کرد اما این اتفاق در مواجهه با پاختاکور ازبکستان، العین‌امارات و الشباب عربستان برای شاگردان منصوریان رخ داد و نفت به مرحله یک‌هشتم‌نهایی رسید. برد در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی عربستان اتفاقی مهم برای فوتبال ایران تلقی می‌شد چراکه این تیم را به‌عنوان تنها نماینده ایران به دور یک‌چهارم نهایی رساند و حالا این شانس وجود دارد که به مراحل بالاتر نیز صعود کند.
قرعه‌کشی    یک‌چهارم
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان برای 8 تیم برتر قاره کهن روز پنجشنبه انجام شد و بر این اساس در مسابقاتی که شهریور‌ماه برگزار می‌شود، الهلال عربستان با لخویای قطر، کاشیواریسول ژاپن با گوانگژوی چین، نفت‌ایران با الاهلی امارات و چونبوک موتورز کره‌جنوبی با گامبا اوزاکای ژاپن دیدار می‌کنند تا تکلیف 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. بر این اساس تیم کشورمان با وجود این‌که باید بازی دوم مرحله بعد را در امارات برگزار کند اما شانس خوبی برای رسیدن به نیمه‌نهایی دارد زیرا بازی با این تیم نسبت به سایر تیم‌های حاضر در یک‌چهارم‌نهایی شرایط آسان‌تری دارد.
خرمگاه:  قرعه‌خوبی نصیبمان شد
محمد خرمگاه، مربی تیم نفت‌تهران درباره قرعه تیمش در یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: «بازی با الاهلی امارات برای ما بهتر از رویارویی با الهلال عربستان یا لخویای قطر است. البته فراموش نکنیم همین الاهلی تیم العین امارات را که 3گل به ما زد، شکست داد. ما باید به لحاظ بدنی و تاکتیکی خیلی بهتر و آماده‌تر به مصاف حریفان برویم. باید بیشتر کار کنیم و چیزی را به دست احتمالات نسپاریم.» او صحبت‌هایش را با این جملات به پایان برد: «باید تیم خوبی بسته شود تا بتوانیم در رقابت‌های آسیایی نمایش خوبی داشته باشیم. امیدوارم مثل فصل گذشته علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران نفت از تماشای بازی ما لذت ببرند و مسیر صعودی‌مان همچنان ادامه داشته باشد.»

 


تعداد بازدید :  250