شماره ۵۹۲ | ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
25مصدوم در 2 حادثه تصادف

شهروند| واژگوني يك اتوبوس ولوو در جاده هراز و يك خودروي سمند حامل اتباع غيرقانوني در نائین 25 مجروح و مصدوم برجاگذاشت.
ساعت 50: 05 صبح روز پنجشنبه یک اتوبوس ولوو در محور هراز كيلومتر 65 آمل به تهران در محدوده تونل شماره ۹ واژگون شد. اين اتوبوس
 30 سرنشين داشت كه در اين محدوده ناگهان واژگون شد. پس از اعلام اين حادثه 7 تيم عملياتي، 18 نيروي عملياتي و 7 دستگاه آمبولانس و خودروي امدادي از سوي هلال‌احمر مازندران به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ نادر رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور درباره جزییات این حادثه گفت: پس از حضور امدادگران آنها با 30 مجروح روبه‌رو شدند كه از اين تعداد مصدوم، ۸ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۴ نفر به دلیل شدت جراحت، به بیمارستان منتقل و بستری شدند.
رحمانی درباره علت وقوع این حادثه، گفت: کارشناسان پلیس راهور در همان دقایق نخست وقوع حادثه در محل حاضر بودند و برابر اعلام نهایی کارشناسان، علت تصادف عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده اتوبوس ولوو اعلام شده است.
همچنين در حادثه‌اي جداگانه در همان روز یک دستگاه سمند در محور نائین به اردستان واژگون شد و 13 مصدوم برجا گذاشت. این سمند با
15 سرنشین که اتباع غیرقانونی بودند، ساعت 17 روز پنجشنبه واژگون شد که 13 نفر آنها مصدوم و دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. در این حادثه دو نفر از سرنشینان سمند جان خود را از دست داده‌اند.


تعداد بازدید :  214