شماره ۵۹۲ | ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد
صفحه را ببند
بازار جهانی

عکاسی با گوشی متحول می‌شود
DxO One نام یک وسیله جانبی برای آیفون است که ادعا می‌کند می‌تواند کیفیت عکس دوربین‌های DSLR را به موبایل اپل بیاورد. این دستگاه یک دوربین کوچک است که می‌تواند از طریق پورت به آیفون متصل شود و عکس‌هایی مسحور‌کننده را به ثبت رساند. این شرکت مدعی است که این دستگاه، کوچکترین دوربین دنیا با سنسور یک اینچی است. DxO One از گشودگی دهانه لنز f1.8 بهره می‌برد و سنسوری ۲۰.۲ مگاپیکسلی دارد.

گوشی‌های جدید با فلش دوربین جلو
 بعد از اظهارنظرهای متعدد پیرامون دو مدل گوشی در دست تولید که برای اولین بار دارای فلش LED برای دوربین سلفی است، سرانجام این دو مدل گوشی با عنوان‌های گالکسی J5 و گالکسی J7 معرفی شد. این دو مدل گوشی اولین مدل‌هایی هستند که فلش LED برای دوربین جلو را پیشنهاد می‌دهند تا کامل‌کننده دوربین 5 مگاپیکسلی مختص تصاویر سلفی باشد.

طراحی برای گوشی‌ هوشمند
راجیو سوری مدیرعامل نوکیا در مصاحبه مطبوعاتی اخیر خود اعلام کرده که این کمپانی قصد شروع طراحی و صدور مجوز برای گوشی‌های هوشمند را در ‌سال ۲۰۱۶ دارد. او بدون هرگونه توضیحی در ارتباط با نحوه فعالیت در این زمینه تنها به گفتن عبارت «ما دنبال شریک تجاری خوب خواهیم بود»، بسنده کرده است. نوکیا ‌سال 2014 با ارزشی معادل 7.2‌میلیارد دلار به مایکروسافت واگذار شد و بنابراین صاحب امتیاز این برند شرکت مایکروسافت است و تا 10‌سال آینده نیز حق استفاده از نام نوکیا برای این غول نرم‌افزاری محفوظ است.


تعداد بازدید :  244