شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
... وزش باد و گرد و خاک در 6 استان

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، در 2 روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی از نقاط شمال غرب کشور و جنوب استان سیستان و بلوچستان رگبار موقتی، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت به‌طور خفیف‌تر در سواحل شمالی رخ خواهد داد.
روز جمعه نیز بارندگی در جنوب شرق و شرق کشور به وقوع می‌پیوندد. همچنین در 2 روز آینده در برخی نقاط استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان وزش باد و در پاره‌ای نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. امروز شدت باد در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان است. روز جمعه شرق خلیج فارس مواج خواهد بود و تا اواسط هفته آینده برای شرق و جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
هوای استان تهران امروز صاف در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی و گاهی باد و گرد و خاک و در بعد از ظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوا 36 و 25 درجه سانتیگراد است. هوای پایتخت جمعه صاف، در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی و گاهی باد و گرد و خاک خواهد بود. دمای هوا درگرم‌ترین زمان به 37 درجه و در خنک‌ترین زمان به 26 درجه می‌رسد.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 45 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای 10 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی هفته گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  220