شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
افشارزاده ماند، طاهری جایگزین نژادفلاح شد
خداحافظی با مزایده استقلال و پرسپولیس

شهروند| با حل شدن معمای انتخاب هیأت‌مدیره سرخابی‌ها،‌ حالا مسائل دیگری هست که همچنان در این 2 باشگاه در فاصله 40 روز مانده تا آغاز لیگ برتر مبهم به نظر می‌آید.
سیاسی پنهان شد
هیات مدیره پرسپولیس که ترکیبی تقریبا غیرمنتظره داشت،‌ از سوی حمیدرضا سیاسی حمایت می‌شود. مدیرعامل سابق سرخپوشان که  به دلیل در پیش داشتن دادگاه و اتهاماتی که به وی وارد شده،‌ نمی‌توانست به صورت علنی در هیأت‌مدیره قرار بگیرد از نفراتی چون کاشانی، عبدی و زادمهر به‌عنوان سخنگوی خود استفاده می‌کند تا باز هم مثل ابتدای فصل گذشته پرسپولیس روی انگشت سیاسی بچرخد.
جدایی نژادفلاح
دیروز نیز در پایان جلسه هیأت‌مدیره این باشگاه با سجادی،‌ علی‌اکبر طاهری که بعد از زندانی شدن سیاسی در فصل گذشته سرپرستی باشگاه را برعهده داشت،‌ بار دیگر به‌عنوان سرپرست انتخاب شد. این درحالی بود که هیأت‌مدیره می‌توانست او را به‌عنوان مدیرعامل انتخاب کند اما این اتفاق نیفتاد. جعفر کاشانی نیز مثل گذشته رئیس هیأت‌مدیره خواهد بود و حسین عبدی نیز وظیفه سخنگویی را برعهده گرفت. با این شرایط به نظر می‌رسد نژادفلاح هم به دوران مدیریتش در پرسپولیس پایان داده و باید با سرخپوشان خداحافظی کند.
افشارزاده فعلا ماند
با این‌که هنوز یکی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال معرفی نشده اما جلسه دیروز اعضای جدید با سجادی خروجی جالبی داشت. افشارزاده که نامش در ترکیب جدید هیأت‌مدیره نیست،‌ فعلا به‌عنوان سرپرست باشگاه باقی ماند. معمای تیم مدیریتی استقلال صندلی پنجم هیأت‌مدیره است که به نظر می‌رسد به نماینده اسپانسر این تیم خواهد رسید. با این‌که قبل از این گفته می‌شد سبک‌دست اسپانسر قطعی آبی‌پوشان است اما از وزارت ورزش خبر می‌رسد که او اختلافاتی را با مسئولان پیدا کرده و ادامه فعالیتش قطعی نیست.
بازگشت قلعه‌نوعی؟
بعد از مخالفت سفت و سخت باشگاه نفت با حضور منصوریان در استقلال حالا بار دیگر صدای پای قلعه‌نوعی می‌آید. علاقه شدید برخی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال به این مربی این شائبه را به وجود آورده که قلعه‌نوعی که مدتهاست سکوت کرده در پشت پرده به دنبال راهی برای تداوم حضورش روی نیمکت استقلال است. البته به نظر می‌رسد حضور ایگور استیماچ، سرمربی سابق تیم‌ملی کرواسی در ایران نیز خیلی جدی دنبال می‌شود اما روزهای پایانی هفته جاری می‌تواند اتفاقات عجیبی را برای نیمکت استقلال رقم بزند.
خداحافظی با مزایده
با این‌که بعد از بی‌نتیجه بودن 4 مزایده برای استقلال و پرسپولیس، مسئولان سازمان خصوصی‌سازی از شروع دوباره مزایده‌ها از اوایل فصل آتی لیگ برتر خبر داده بودند، دیروز طیب نیا،‌ وزیر اقتصاد از پایان برگزاری مزایده برای فروش استقلال و پرسپولیس خبر داد. باید دید که خصوصی شدن این 2 باشگاه به‌طورکلی به دست فراموشی سپرده می‌شود یا به‌زودی روش جدیدی برای اجرای قانون که همان واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی است،‌ در نظر گرفته می‌شود.


تعداد بازدید :  211