شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
دو سارق دستگیر شده را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر دو سارق به عنف تحت پوشش مسافرکش، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه  یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
در پی وقوع سرقت‌های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی دو نفر از سرنشینان یک خودرو پراید در کرج، شهرقدس و تهران پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. بلافاصله اقدامات ویژه فنی آغاز شد و با اجرای طرح مهار در مناطق یاد شده متهمان هنگام ارتکاب سرقت و زورگیری از یک مسافر در کرج دستگیر و از آنها یک خودرو پراید، چند قبضه چاقو، کاتر و تعدادی از اموال مالباختگان کشف شد. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کردند و اقرار داشتند که با سوار کردن افراد از پل فردیس در کرج و میدان آزادی تهران به مقاصد مختلف در ساعات اولیه شب به‌عنوان مسافر، در فرصت مناسب مسیر حرکت خود را تغییر داده و با تهدید چاقو، کاتر و قفل فرمان اموال و نقدینگی آنان را سرقت و وجوه موجود در کارت‌های بانکی آنها را برداشت  و سپس آنها را در مناطق خلوت شهر رها می‌کردند و متواری می‌شدند.
با توجه به احتمال سرقت‌های متعدد از سوی این دو نفر، بازپرس شعبه 10 دادسرای کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است.


تعداد بازدید :  159