شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
زوج کانادایی سگ‌شان را رها کردند
زوج کانادایی سگ‌شان را رها کردند گریز 2 مظنون به قتل «سینا پارسی» از تورنتو به ونکوور

شهروند|2 مظنون اصلی قتل سینا پارسی در تورنتو کانادا همچنان به فرار ادامه می‌دهند. این درحالی است که سگ آنها که در آغاز راه همراهشان بود توسط نیروهای پلیس پیدا شد.
سینا پارسی 32 ساله ساکن تورنتو کانادا از سه‌شنبه هفته گذشته به طرز مرموزی ناپدید شده بود. بعد از 4 روز جست‌وجو پلیس توانست خودروی این مرد ایرانی را در یک پارکینگ در خیابان «جان» پیدا کند. اما هنوز ردی از سینا وجود نداشت تا این‌که در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد او با یک زوج کانادایی در ارتباط بوده است. همین موضوع کافی بود تا پلیس تورنتو جسد او را در یک خانه کشف کند. براساس اعلام پلیس کانادا، کلاید مارشال 36 ساله و سابرینا چوارت 27 ساله، مظنون به قتل عمد شناخته شدند. همان روز با بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمانی که جسد سینا پارسی در آن کشف شده بود، مشخص شد این 2 نفر به همراه سگ بزرگ قهوه‌ای رنگشان این مکان را ترک کرده‌اند. جست‌وجوی پلیس برای دستگیری این 2 نفر آغاز شد. پلیس تصاویری از این زن و مرد را در رسانه‌ها منتشر کرد و از شهروندان کانادایی خواست تا به محض رویت این 2 مظنون فراری با پلیس تماس بگیرند.
2 مظنون به قتل در خیابان‌های ونکوور
براساس آخرین اخبار کلاید مارشال و سابرینا چوارت که به اتهام قتل عمد سینا پارسی تحت تعقیب پلیس بودند با رها کردن سگ‌شان در یکی از مناطق غربی تورنتو به فرارشان ادامه داده و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد آنها عازم بریتیش کلمبیا(ونکوور) هستند. پلیس کانادا احتمال می‌دهد این 2 متهم فراری برای شناسایی نشدن به جای استفاده از قطار و اتوبوس از خودروهای عبوری درخواست کنند تا آنها را به ونکوور برسانند.
سگ این 2 متهم به قتل که قلاده‌اش به یک حصار بسته شده بود به ماموران سازمان حمایت از حیوانات تحویل داده شد.

 


تعداد بازدید :  238