شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
اگر پول دارید وحدت واس شماس

|  اسد مظلوم‌نژاد  | 

دیدند این روزها همه با هم شوخی می‌کنند، گفتند: بیا تو هم هفته‌ای یک بار شوخی کن، گفتم: با چی شوخی کنم؟ خودتون؟ گفتند: خودمون با کسی شوخی نداریم! گفتم: سیاست؟ گفتند: خطرناکه، گفتم: اقتصاد؟ گفتند: با پول سر شوخی باز نکن! گفتم: شوخی اجتماعی خوبه؟ گفتند خودمون بلدیم. گفتم: پس چی؟ گفتند: این‌جا همیشه کوتاه‌ترین دیوار چیه؟! کمی متکفرانه نگاه‌شون کردم، گفتند: درست فهمیدی. فهمیدن در یک نگاه را برای همین وقت‌ها گذاشته‌اند. گفتم: باشه، خوبه، وقتی فرق سر فرهنگ و هنر هم برای کوبیدن چماق خوب است هم برای شوخی. فقط چقدر شوخی کنم؟ با کی شوخی کنم؟ گفتند: دیوارش کوتاهه، شوخی کن، هر چقدر خواستی، با هر کی خواستی! گفتم: می‌تونم اگه لازم شد مثل عطاران شلوارم رو در بیارم؟ گفتند: نگران نباش، کل ماجرا شوخیه الان، واسه شلوار تو فرصتی پیش نمی‌آید. گفتم: باشه! پس از همین هفته شوخی می‌کنم. گفتند: خوبه، از همین هفته بکن!

یکهو شنیدیم بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی درباره اجرای چهره‌های بی‌تجربه و ناشناس در تالار وحدت که در پنجاه‌سال گذشته محل جولان بزرگان موسیقی و تئاتر ایران بوده گفته: «حوزه مخاطب‌شناسی برای ما مهم است و فقط به بحث کیفیت آثار تکیه نمی‌کنیم.»
آقا این یعنی شما می‌توانید اگر پول و مخاطب و از همه مهم‌تر پول و از همه خیلی مهم‌تر پول داشته باشید برای هر برنامه‌ای که حال می‌کنید تالار وحدت را اجاره کنید. به قول زهتاب گفتنی پول داشته باشی وحدت واس شماس. با توجه به این‌که پول و مخاطب واس فرهنگ و هنر نیست و واس بعضی‌هاست، پس احتمالا در آینده برنامه‌های ماهانه تالار وحدت در شش ماهه اول‌ سال این‌گونه خواهد بود:
همایش تبیین علل ارزانی گوجه فرنگی‌ در محله‌های وابسته به دکتر محمود 1 لغایت 15 فروردین/ اجرای سیرک - اپرای خلیل عقاب با صدای انواع و اقسام حیوانات جدید و متنوع 15 الی 31 فروردین‌ماه/ اجرای تئاتر «در دلواپسی برای توافق گودو» به کارگردانی برادران دلسوز 1 لغایت 31 اردیبهشت/ مراسم هفته تولد و ختنه سورون آقا عرشیا آقازاده ته تغاریِ جناب صیدی با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان 1 لغایت 8 خردادماه (این مراسم با توجه به قطعی بودن استقبال بالای علاقه‌مندان از همین الان تا 20 خرداد تمدید می‌شود)/ برگزاری همایش تقدیر از سازندگان فیلم های مستند « پول رو بردار و فرار کن » ، « پول را بردار و فرار نکن» ، « پول را بردار و راست راست راه برو» 20 تا 31 خرداد ماه / برگزاری جشن «با صد‌هزار تومان ستاره‌ها با شما سلفی می‌گیرند» با حضور همه ستاره‌های سینما و تلویزیون و موسیقی، ستاره‌های روی زمین و زیر زمین و در کل همه آنها که ملت در کف سلفی گرفتن با آنها به سر می‌برند 15 لغایت 31 مردادماه/


تعداد بازدید :  122