شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
بُمرانی‌ها اولین اجرای موفق‌شان را پشت سر گذاشتند

شهروند| خرداد، ماه موفقیت «گروه موسیقی بُمرانی» بود؛ چرا که این گروه نوپا که کار خودشان را از ‌سال 88 با انتشار آهنگ‌هایشان در فضای مجازی شروع کرده‌ بودند، علاوه بر این‌که نخستین آلبوم رسمی‌شان «مخرج مشترک» را اوایل خردادماه رونمایی کردند، اولین کنسرت رسمی‌شان را هم در روزهای 25 و 26 خردادماه به خوبی برگزار کردند.
البته آنها پیش از این هم در کافه‌ها یا کنار گروه‌های تئاتری خوانده و نواخته بودند. حتی هر از گاهی هم کنسر‌ت‌های خیریه‌ای برگزار می‌کردند. ضمن این‌که آلبومی به نام «اتوبوس قرمز» را هم پیش از «مخرج مشترک»  طبق خـواسته سفارش ‌دهندگان برای کودکـان منتشر کرده بودند. اما چون این‌ آلبوم برای کودکـان بود آن را اولین آلبوم رسمی‌شان نمی‌دانند.
با این حال آلبوم «مخرج مشترک» در دومین هفته فروشش در صدر پرفروش ‌ها قرار گرفت به ‌طوری که دومین آلبوم موسیقی گروه «پالت» را هم پشت سر گذاشت. گروه این آلبوم را هفته گذشته در شیراز هم رونمایی کرد. بهزاد عمرانی خواننده، گیتار ریتم، مانی مزکی سازدهنی، جهانیار قربانی گیتار الکتریک، آرش عمرانی پیانو، کیبورد، کیارش عمرانی گیتار باس و آبتین یغماییان درام، کاخُن اعضای گروه بُمرانی هستند.
اجرای سانس دوم 26 خردادماه‌شان فضای متفاوت‌تری داشت، چراکه رامبد جوان میهمان این شب بود و آنها که تیتراژ برنامه «خندوانه» را هم خوانده‌اند، به مناسبت حضورش دومین تیتراژ خندوانه که اجازه پخش پیدا نکرده بود، را خواندند.
نگار جواهریان هم از میهمانان این شب گروه بود و به دعوت خواننده گروه روی سن آمد و در نواختن ساز درامز کمک کرد. صابر ابر، محمدرضا خلعتبری، هوتن شکیبا، بهروز یغماییان، بهرنگ علوی، نوید محمدزاده و گروه موسیقی «دنگ شو» از دیگر میهمانان این
 اجرا بودند.


تعداد بازدید :  142