شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

مهدی گنجی، کارگردان مستند «من می‌خوام شام بشم» درباره حضور این اثر در جشنواره سیلور داکس آمریکا توضیح داد و اعلام کرد فیلم تازه‌اش درباره دختر معلولی است که انگشت ندارد اما می‌خواهد پیانیست شود.

فیلم کوتاه داستانی «ماهی و من» برنده جایزه «داوران جوان» یک جشنواره در آلمان شد.

مجسمه جدیدی از ‌ای وی ‌وی، هنرمند معترض چینی با وزنی حدود ۹۰ تن، عنوان سنگین‌ترین اثر هنری را که تاکنون در آکادمی سلطنتی هنر بریتانیا به نمایش درآمده به خود اختصاص داد. این چیدمان با میلگردهای برجا مانده از ساختمان‌های مخروبه زلزله سیچوان در‌ سال ۲۰۰۸ ساخته شده است.

مدیر گروه معارف شبکه یک سیما اعلام کرد برنامه «این شب‌ها» بعد از توقف چند ماهه با تغييرات جديد از پنجشنبه، اول ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

پرفورمنس «خارش - هنر مقصود» به اجراگردانی امیر صادقی كنجانی و با بازی سحر دولتشاهی، حسن پورشیرازی، محسن رستگار و الهه بخشی در روزهای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ خردادماه اجرا می‌شود.

مستند «طعم سیب» با پرداختن به زندگی مرتضی پاشایی در یک قسمت 25 دقیقه‌ای، پنجشنبه 28 خرداد ماه ساعت 20 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

جشنواره‌ موسیقی عاشیق‌های ایران و خارج از کشور که قرار بود، خردادماه امسال برگزار شود، به فصل تابستان موکول شد.

علی‌رهبری، رهبر ارکستر سمفونیک تهران درحالی دیشب ارکستر را رهبری کرد که تنها یک هفته از درگذشت فرزندش می‌گذرد و با وجود درد فقدان فرزندش از برگزارکنندگان ارکستر خواسته بود تا این خبر اطلاع‌رسانی نشود و خللی در اجرای از پیش وعده داده شده ارکستر ایجاد   نشود.

سعید سعدی، پخش‌کننده فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» از ادامه اکران این فیلم سینمایی به علت فروش خوبی که در 17 سالن داشته خبر داد و گفت که این فیلم هنوز از تبلیغات تلویزیونی محروم است.

«فورست ویتاکر»، بازیگر برنده اسکار‌ هالیوود، درحال مذاکره برای بازی در قسمت بعدی از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» با عنوان «جنگ ستارگان: یک سرکش» است.

قاسم عابدین، مدیر استودیو صبا و یکی از صدابرداران قدیمی که چندی پیش به علت سکته‌ مغزی در بیمارستان بستری شد، اکنون مرخص شده، اما همچنان در بستر بیماری است.

یک شرکت فیلمسازی اوگاندایی به مدیریت ایساک نابوانا که به تارانتینوی اوگاندا مشهور است در زاغه‌های این کشور بیش از 40 فیلم اکشن ارزان‌قیمت با بودجه‌ای 200 دلاری ساخته و دی‌وی‌دی‌هایش را خانه به خانه پخش می‌کند. محصولات این شرکت هم‌اکنون مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته است.

 


تعداد بازدید :  204