شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   انتشار اوراق مرابحه برای خرید سهام خزانه| رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان جزییات معاملات سهام خزانه در بورس و تعریف 3 ابزار جدید گفت: همزمان با راه‌اندازی سهام خزانه حتی اوراق مرابحه‌ای منتشر می‌شود که موضوع آن تامین مالی برای خرید سهام خزانه است. محمد فطانت افزود: با عملیاتی شدن سهام خزانه هر شرکتی می‌تواند تا 10‌درصد سرمایه پایه خود را در قالب سهام خزانه در بازار سهام بازخرید کند.

   دادوستد‌ هزار ‌میلیارد ریالی در فرابورس| در جریان معاملات چهارشنبه فرابورس ایران، 104‌میلیون ورقه بهادار به ارزشی بیش از یک‌هزار ‌میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت. در پایان معاملات دیروز، 104‌میلیون و 90هزار ورقه بهادار در 16‌هزار و 59 نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به یک‌هزار و 9میلیارد و 260میلیون ریال  و شاخص فرابورس (آیفکس) با رشد 9واحدی به رقم 700 واحد رسید .

   صد‌درصد افزایش سرمایه یک شرکت پتروشیمی| هیأت‌مدیره پتروشیمی پردیس پیشنهاد افزایش سرمایه صددرصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ارایه کرد. شرکت پتروشیمی پردیس که با سرمایه 300‌میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بازار اول حضور دارد، آماده افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی شده است.


تعداد بازدید :  159