شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
بیست‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۳ تیر گشایش می‌یابد

شهروند| بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سوم تیر مصادف با هفتمین روز ماه مبارک رمضان گشایش می‌یابد و تا پایان ماه رمضان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این مطلب گفت:  مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور دکتر جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان قرآنی کشور و همچنین مدیران شهرداری تهران و علاقه‌مند فرهنگ و معارف قرآنی برگزار خواهد شد.
او گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در محل باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برپا خواهد بود. معاون وزیر ارشاد درباره زمان افتتاح نمایشگاه قرآن کریم گفت:  زمان برگزاری نمایشگاه قرآن براساس یک تحقیق علمی و نظرسنجی‌هایی که‌ سال گذشته در محل نمایشگاه قرآن صورت گرفت، تغییر کرده است.
او با اشاره به نظرسنجی‌های ‌سال گذشته نمایشگاه قرآن کریم خاطرنشان کرد: در این نظرسنجی که از غرفه‌داران، بازدیدکنندگان و فعالان قرآنی انجام شده بود، همه نظرات را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانیم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال رضایت تمامی افراد را جلب کنیم. تغییر زمان برگزاری نمایشگاه یکی از نتایج این تحقیق است. حجت‌الاسلام حشمتی با بیان این‌که رویکرد اصلی ما در این دوره از نمایشگاه توجه به محتواست، افزود:  قصد داریم با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سطح علمی فعالیت‌های قرآنی را ارتقا دهیم، البته از این امر هدفی را دنبال می‌کنیم که آن هم توجه نخبگان و جامعه علمی کشورمان به فعالیت‌های قرآنی است.

 


تعداد بازدید :  147