شماره ۵۹۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
وجود 11 میلیون جوان مجرد «ایجاد سایت» را ضروری کرد؛ نه چیز دیگری را!

معاون وزیر ورزش در مراسم رونمایی سامانه ملی همسان گزینی با بیان اهمیت خانواده در فرهنگ اسلامی ایرانی گفت: مسأله ازدواج یکی از مسائل مهم جامعه ما است و هرگونه فعالیتی که مانع از شکل گیری خانواده باشد مورد قبول نیست.
به گزارش ایرنا، محمود گلزاری با اشاره به وجود 11 میلیون و240 هزار نفر جوان زیر 35 سال مجرد اعلام کرد: جمعیت کنونی کشور نیز به سمت سالمندی می رود که همین مساله ضرورت ایجاد سایت همسان گزینی را ایجاد کرده و شیوه های همسریابی سنتی نمی تواند پاسخگوی مسائل امروز باشد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه سایت همسان گزینی تنها سایت معرفی دختران و پسران به یکدیگر نیست، گفت: در این سامانه اطلاعات دختران و پسران دراختیار معرف های مطمئنی قرار می گیرد و پس از بررسی های اولیه از سوی کارشناسان و اخذ تست های شخصی روانشناسی از دو طرف، خانواده دختر و پسرها به یکدیگر معرفی می شوند. به نظر می‌رسد، محل نزاع اساسا در شیوه همسریابی و روش‌های مختلف (سنتی و مدرن و پست‌مدرن) نیست. اگر کسی گمان کند که بیش از 11 میلیون جوان زیر 35 سال، به دلیل پیدا نکردن همسر مناسب، ازدواج نکرده‌اند، بسی ساده اندیشانه است. از جوانان مجرد بالای 35 سال هم که بگذریم، همین 11 میلیون جوان مجرد بی‌کار و بی‌پول، پیش از آنکه به شیوه همسرگزینی خود فکر کنند، باید به فکر سیر کردن شکم خود و همسرشان باشند. خرج عروسی و خانه و زندگی به کنار.
مسئولان عزیز، وضعیت اقتصاد و بی‌کاری را حل کنند، جوانان مجرد زیر و بالای 35 سال، خودشان می‌توانند همسرشان را برگزینند.

 


تعداد بازدید :  109