شماره ۵۸۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

  نتایج مقدماتی‌های مهم یورو| در مهم‌ترین بازی‌های مقدماتی یورو 2016، زلاتان با زدن 2 گل و رساندن تعداد گل‌های ملی‌اش به رکورد 56 گل ملی، باعث برتری 2 بر یک سوئد مقابل مونته‌نگرو شد. مساوی شدن تعداد گل‌های رونی با گری‌لینکر در عدد 48 و رسیدن او به یک‌قدمی بهترین گلزن تاریخ تیم‌ملی انگلیس، برتری 3 بر2 سه‌شیر در خانه اسلوونی را در پی داشت و داوید سیلوا با زدن بیست‌وسومین گل ملی خود در رده هفتم بهترین گلزنان تاریخ اسپانیا ایستاد و تیمش را به برتری یک بر صفر مقابل بلاروس میزبان سوق داد. روسیه در خانه یک بر صفر مغلوب اتریش شد تا کاپلو در آستانه اخراج قرار بگیرد.
  استارت طرح استیضاح گودرزی| طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان دیروز در مجلس شورای اسلامی کلید خورد و تاکنون ۳۰ نماینده زیر این طرح را امضا کرده‌اند. سیدهادی حسینی، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اعلام این خبر به «شهروند» می‌گوید: «عملکرد ضعیف در اداره ورزش کشور، علت عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، لایحه وزارت ورزش و جوانان، علت به پایان نرسیدن طرح‌های نیمه‌کاره و دخالت در فدراسیون‌های ورزشی و عدم نظارت بر برنامه‌های آنها سوال‌های نقش بسته در ذهن نمایندگان است.»
  محرومیت و جریمه برای پرسپولیس| کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف سرخپوشان از قوانین مربوط به تجهیزات و البسه، این باشگاه را 40‌هزار دلار جریمه کرد. همچنین به دلیل اتفاقات رخ داده بر روی سکوهای مسابقه با الهلال، این باشگاه به پرداخت 30‌هزار دلار جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران به مدت 2‌سال محکوم شد.
  انتخاب سرمربی هندبال| بعد از گذشت یک ماه از مطرح شدن نام عرفان اسماعیلاجیچ به‌عنوان گزینه نهایی سرمربیگری تیم‌ملی هندبال، بالاخره قرارداد این مربی اهل بوسنی نهایی شد تا او به‌زودی کارش را در ایران آغاز کند. همچنین فدراسیون هندبال اخوان، سهمی و طاهری را به‌عنوان سایر اعضای کادرفنی تیم‌ملی هندبال معرفی کرد.


تعداد بازدید :  317