شماره ۵۸۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد
صفحه را ببند
سرباز ارتش آمریکا دست به جنایت هولناکی زد

یک سرباز حرفه‌ای نیروی ارتش آمریکا، در تعطیلات آخر هفته با شلیک گلوله همسر و فرزند ۲ساله‌اش را از پای درآورد و دست به خودکشی زد.
«جاناتان ری ورز» ۳۰ساله در ظهر روز یکشنبه در آپارتمانش همسر خود «جیم سالازار» ۳۴ساله و پسر ۲ساله‌اش را با ضربات گلوله به قتل رساند و خود را نیز کشت.
سالازار سه فرزند از ازدواج قبلش داشت، یک پسر و دو دختر بین ۸ تا ۱۱ساله، که هنگام وقوع جنایت در آپارتمان حضور داشتند اما آسیبی ندیدند و درحال حاضر توسط پدرشان نگهداری می‌شوند.
گفتنی است، این قاتل در آگوست‌ سال گذشته درحالی‌که مست به خانه برمی‌گردد، «سالازار» را از خواب بیدار می‌کند و او را با اسلحه تهدید به مرگ می‌کند، وقتی پلیس به صحنه می‌رسد، «ری ورز» را درحالی‌که اسلحه در دست داشت به جرم خشونت خانگی دستگیر می‌کنند.
متاسفانه وی در دادگاه از گذراندن روزهایش در حبس جان سالم به‌ در برد و این توسط برنامه مخصوصی که برای نیروی ارتش آمریکا طرح‌ریزی شده است (به منظور چشم‌پوشی از حبس) امکان‌پذیر شد.
به دنبال این موضوع این جنایتکار باید در مرکزی تحت نظارت و رفتار درمانی مانده و هر هفته گزارشی از عملکرد او به دادگاه داده می‌شد.
در آخرین جلسه دادگاه در روز پنجشنبه، ناظران او روند بهبود در رفتارش را  تأیید کردند و در ماه ژانویه قاضی به درخواست «سالازار»، تحت نظارت بودن «ری ورز» را خاتمه بخشید و آن دو با هم به خانه برگشتند.
تصاویر فیس‌بوک نشان می‌دهد که این قاتل خانواده، به‌عنوان مامور توپچی در ارتش کار می‌کرد و این حادثه غم انگیز در فاصله کمتر از یک‌سال از آخرین بازداشت او توسط پلیس اتفاق افتاد.
هنوز مشخص نیست که چه چیزی «ری ورز» را به کشتن همسرش واداشته است اما مادر وی،  «دوریز» می‌گوید: او با برخی مسائل دست و پنجه نرم می‌کرد، و از درون رنج می‌برد، دردهای او آن‌قدر عمیق بود که درنهایت او را درهم شکست.


تعداد بازدید :  158