شماره ۵۸۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد
صفحه را ببند
پلیس هرمزگان از شهروند فداکار تجلیل کرد

مسئولان انتظامی پلیس هرمزگان از شهروند فداکار که از سوی دو سارق از ناحیه پا مصدوم شده بود، تجلیل کردند. سارقان حدود ساعت پنج عصر روز یکشنبه درحال سرقت سیم برق در شهرک طلاییه واقع در بلوار امام حسین(ع) بودند که پس از روبه‌رو شدن با مردم، یکی از آنان با اسلحه کمری اقدام به تیراندازی کرد که یک نفر از شهروندان به نام «موسی.ب» بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا در این حادثه مجروح و به بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس منتقل شد و سارقان نیز با یک دستگاه خودروی سواری پراید موفق به فرار شدند.
در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق در یکی از محلات شهرستان بندرعباس، مراتب از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی رسیدگی و طی اعلام به واحد گشتی، ماموران گشت کلانتری 17 بندرعباس در محل حادثه حاضر شدند.
ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، مردی 54ساله به نام «موسی» از ناحیه ساق پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با تأکید بر این‌که تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد، گفت: به جهت عیادت و قدردانی از این شهروند نمونه و فداکار به همراه فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در بیمارستان خلیج فارس حاضر و از این شهروند تجلیل شد.
وضعیت مصدومیت این شهروند نگران‌کننده نبوده و به‌زودی بهبود یافته و از بیمارستان مرخص می‌شود.
هرچند سرقت تجهیزات و سیم و کابل‌های مسی برق و کافوهای آلومینیومی شرکت مخابرات از معضلاتی است که مدت‌هاست شرکت توزیع برق و مخابرات و بهره بردارن در بندرعباس و دیگر شهرهای هرمزگان با آن روبه‌رو هستند اما استفاده از سلاح گرم در این‌گونه سرقت‌ها برای اولین‌بار است که گزارش شده است.

 


تعداد بازدید :  338