شماره ۳۵۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ مرداد
صفحه را ببند
خبر

وزیر اطلاعات:همگرایی بین دولت و مجلس شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام است
وزیر اطلاعات گفت: کار اطلاعاتی در جمهوری اسلامی با رعایت احکام شرعی و ارزش‌های اخلاقی همراه است و این امر علاوه بر کاهش خسارت‌ها افزایش دستاوردها را نیز به دنبال دارد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری استان گیلان با تأکید بر این‌که «رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم مبتنی بر شرع، قانون و اخلاق است» به فقدان چارچوب‌های محدود‌کننده در دستگاه‌های امنیتی سایر کشورها اشاره کرد و افزود: دستگاه اطلاعاتی ما همواره با محوریت شرع و اخلاق و قانون عمل می‌کند و هرگز نباید به بهانه کار اطلاعاتی، کار خلاف اخلاق و قانون صورت گیرد. علوی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در تأمین امنیت کشور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس قانون بار سنگین تأمین امنیت را بر دوش وزارت گذاشته و باید این مهم به درستی مورد توجه قرار گیرد.
 وی رضایت‌خاطر مردم و برقراری آرامش در جامعه را یکی از موارد مهم مورد توجه وزارت اطلاعات دانست و تأکید کرد: ریشه پایداری امنیت جامعه ما در رضایت‌خاطر مردم ماست. ما باید بکوشیم امنیت را توام با شادکامی و سرور برای مردم فراهم کنیم. وزیر اطلاعات تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امنیت پایدار در جامعه برقرار شود، باید به مردم شخصیت بدهیم و زمینه رضایتمندی آنان را فراهم کنیم. وی اظهار امیدواری کرد که با همدلی و هم‌افزایی تمام مدیران در بخش‌های مختلف شاهد رشد و شکوفایی در کشور باشیم. علوی انسجام و همگرایی بین دولت و مجلس، دولت و قوه قضائیه و سایر ارکان نظام را شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام برای پیشرفت کشور عنوان کرد. وزیر اطلاعات با اشاره به عزم جدی وزارت اطلاعات در برخورد با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: با دشمنان مصداق اشدا علی الکفار برخورد می‌کنیم و در شلیک به قلب دشمن ذره‌ای
 تردید نداریم.
ریشه پایداری امنیت جامعه در رضایت مردم است
وزیر اطلاعات گفت: اگر می‌خواهیم امنیت پایدار در جامعه برقرار شود باید به مردم شخصیت بدهیم و زمینه رضایت مندی آنان را فراهم کنیم. به گزارش مهر، وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در تأمین امنیت کشور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس قانون بار سنگین تأمین امنیت را بر دوش وزارت گذاشته و باید این مهم به درستی مورد توجه قرار گیرد. علوی رضایت خاطر مردم و برقراری آرامش در جامعه را یکی از موارد مهم مورد توجه وزارت اطلاعات دانست و تأکید کرد: ریشه پایداری امنیت جامعه ما در رضایت خاطر مردم ماست.
ما باید بکوشیم امنیت را توام با شادکامی و سرور برای مردم فراهم کنیم. علوی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امنیت پایدار در جامعه برقرار شود، باید به مردم شخصیت بدهیم و زمینه رضایت‌مندی آنان را فراهم کنیم. وزیر اطلاعات اظهار امیدواری کرد با همدلی و هم‌افزایی تمام مدیران در بخش‌های مختلف شاهد رشد و شکوفایی در کشور باشیم. وی انسجام و همگرایی بین دولت و مجلس دولت و قوه قضائیه و سایر ارکان نظام را شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام برای پیشرفت کشور عنوان کرد.
 علوی یکی از مولفه‌های بسترساز تحقق شعار‌ سال مورد تأکید رهبری را بحث امنیت عنوان کرد و افزود: همان‌گونه که در آیات نورانی قرآن به‌ویژه در سوره مبارکه قریش پیوند فرهنگ، اقتصاد و امنیت را مشاهده می‌کنیم، اگر می‌خواهیم جامعه‌ای با اقتصاد پویا و فرهنگ بالنده و اثرگذار توام با ثبات امنیتی و اقتصادی داشته باشیم، باید سه مولفه امنیت، اقتصاد و فرهنگ را باهم
 گره بزنیم.

اعلام پشتیبانی 205 نماینده مجلس از رهنمودهای رهبرمعظم  انقلاب در سیاست خارجی
205 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار سفرای جمهوری اسلامی ایران اعلام حمایت کرده و آن‌را مصداق سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی بین‌المللی دانسته‌اند. به گزارش مهر، در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای که به امضای بیش از 205 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با سفرای جمهوری اسلامی ایران رسیده است در صحن علنی مجلس و توسط هیأت‌رئیسه قرائت شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: «ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام پشتیبانی کامل از سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری این سخنان را مصداق اصل 110 قانون اساسی و تعیین سیاست کلی خارجی جمهوری اسلامی می‌دانیم و از دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که این سخنان را چراغ راه خود در مذاکرات هسته‌ای و سیاست‌های دیپلماسی خود قرار دهند.»


تعداد بازدید :  98