شماره ۳۵۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ مرداد
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   پرونده توسعه پارس‌جنوبی 96بسته می‌شود| بیژن زنگنه وزیر نفت با بیان این‌که براساس توافق ژنو هیچ‌گونه محدودیتی در بازگشت نفتکش‌های خارجی به پایانه‌های نفتی ایران وجود ندارد، با تشریح سیاست‌های جدید صادرات نفت، اعلام کرد: پرونده توسعه میدان پارس‌جنوبی تا‌ سال 96 بسته می‌شود. او به مهرگفت:  براساس توافق هسته‌ای ژنو نباید منع و محدودیتی برای بازگشت نفتکش‌های خارجی یا تأمین پوشش بیمه محموله‌های نفت صادراتی ایران وجود داشته باشد.
  نفت و نیرو با هم مشکلی ندارند| حمید چیت‌چیان وزیر نیرو گفت: در زمینه تأمین سوخت نیروگاه‌ها و اولویت دهی به صادرات گاز یا صادرات برق، اختلافی با وزارت نفت نداریم، بدنه دولت یک بدنه یکپارچه برای پیاده‌سازی توسعه ملی و خروج از رکود اقتصادی است. او در خصوص اولویت‌دهی به صادرات برق یا صادرات گاز در کشور گفت: این دو مسأله در تناقض با هم نیست، بلکه دو ظرفیت کشور برای افزایش تبادلات انرژی در منطقه است.
  از تهاتر زمین استقبال می‌کنیم| محمدرضا امیرکمالی نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی طبق مصوبه دولت موظف است برای اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر اراضی خود را بفروشد، گفت:  وزارت نیرو از پیشنهاد تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهر از طریق تهاتر زمین استقبال می‌کند.
  چاپ کارت گارانتی لوازم خانگی فقط با مجوز|محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: چاپ کارت گارانتی و جعبه لوازم خانگی در چاپخانه‌ با مجوز اتحادیه لوازم خانگی و اتحادیه چاپخانه‌داران انجام خواهد شد. او افزود: متاسفانه برخی از واردکنندگان لوازم خانگی به دلیل نظارتی که بر کیفیت کالاهای وارداتی نیست جنس‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت را وارد کشور می‌کنند که قاچاق نیست بعد برخی افراد سودجو بدون داشتن هیچ‌گونه برند یا شرکت ثبت شده‌ای به برخی تولیدکنندگان بی‌نام سفارشاتی را از لوازم خانگی می‌دهند.  

 


تعداد بازدید :  87