شماره ۳۵۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ مرداد
صفحه را ببند
روي خط خبر

اکران فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» یک هفته به تعویق افتاد.  غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد که فیلم «شهر موش‌ها2» به کارگردانی خانم مرضیه برومند از چهارشنبه (5 شهریور ماه) هفته آینده اکران شود.  

محمدرضا فرجی، علی اسدزاده، سعید صادقی و افشین اسدزاده به‌عنوان داوران بخش «سینما- ویدئو» دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس انتخاب شدند.  یکی از بخش‌های این جشنواره بخش مسابقه «سینما-ویدئو» است.

دانش اقباشاوی کارگردان «تاج محل» جایزه طلایی بهترین فیلم جهان اسلام را که‌ سال گذشته از جشنواره فیلم مالزی کسب کرده بود، در مراسمی با میزبانی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی به موزه امام خمینی(س) در جماران تقدیم خواهد کرد.

امیر حسین حریری مدیر تالار مولوی از تأکید رئیس دانشگاه تهران و پیگیری اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم برای بهره‌برداری و بازگشایی مجدد از این سالن تئاتری همزمان با 80 سالگی دانشگاه تهران خبر داد که درحال حاضر به دلیل بازسازی تعطیل است.

مصطفی شایسته کارگردان سینمای ایران که به تازگی فیلمبرداری فیلم تازه‌اش با نام «خبر خاصی نیست» را به پایان رسانده است، از تدوین این اثر طی روزهای آتی خبر داد.

مسعود جعفری‌جوزانی به‌زودی ساخت فیلم سینمایی «ایران برگر» را آغاز می‌کند که در این فیلم از گویش لری استفاده می‌شود و بخش‌های مهمی از اثر هم در لرستان جلوی دوربین می‌رود.

دایان کیتون بازیگر سرشناس فیلم‌های کمدی رمانتیک، جایزه آیکون طلایی را از جشنواره فیلم زوریخ دریافت می‌کند.

شهردار تهران از هنرمندان خواست نسبت به مناطق محروم توجه خاصی نشان داده و براساس رسالت خود به مردمی که نیاز به ارتقای فرهنگی دارند، یاری برسانند.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی گفت:  برای انتقال محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی درحال رایزنی هستیم و نتیجه مذاکرات تا اواخر شهریورماه مشخص می‌شود.

منصور ضابطیان مجری و کارگردان «رادیو هفت» از جشن تولد پنج سالگی این برنامه و آیتم‌های ویژه‌ای که برای خاطره بازی در این برنامه در نظر گرفته شده است برای جمعه‌شب 31 مرداد خبر داد.

گروه اجرایی نمایش «ترانه‌های محلی» اجرای دوشنبه 27 مرداد ماه خود را به مسعود کیمیایی کارگردان سینمای ایران تقدیم کرد.

افسانه زمانی نمایش «مضرات رام نکردن زن سرکش» را با بازی کاظم سیاحی صداپیشه «جیگر» در جشنواره تئاتر عروسکی اجرا می‌کند.

گروه موسیقی «مضراب» به آهنگسازی و سرپرستی حمید متبسم و خوانندگی سالار عقیلی 11 مهرماه در برج میلاد به روی صحنه می‌رود.

عبدالحسین مختاباد خواننده موسیقی ایرانی به همراه گروه موسیقی رودکی برای حمایت از مردم مظلوم غزه 2 و 3 شهریور ماه در برج میلاد تهران به صحنه می‌رود.  

«در دنیای تو ساعت چند است» به تهیه‌کنندگی علی مصفا و نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان، «دختر، پدر، دختر» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی پناه‌برخدا رضایی و «مهتاب روی سکو » به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و کارگردانی فیما امامی از شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی مجوز نمایش گرفتند.  

 


تعداد بازدید :  119