شماره ۵۸۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد
صفحه را ببند
نقد لطیف یک نماینده و درگیری لفظی با حدادعادل

احمد بخشایش نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفته است: مجلس در گران کردن اداره کشور بی‌تقصیر نیست. وقتی از بودجه 6هزار و 12 میلیاردتومانی بخش فرهنگ بدون نظارت و حساب و کتاب حدود 300‌میلیارد تومان را به بنیادهایی چون
دعبل خزایی، سعدی، حافظ، مولانا و 50 موسسه دیگر که فقط حامی آنها نمایندگان پرقدرت و پرنفوذ هستند اختصاص می‌دهید، آیا مجلس مقصر نمی‌شود.
بخشایش‌اردستانی در ادامه نطق خود به شهرداری سقائیان‌نژاد شهردار سابق اصفهان در قم اعتراض کرد و گفت: این انتخاب دهن‌کجی به افکارعمومی است. او همچنین با بیان این‌که چرا آیت‌الله شاهرودی هنگام تحویل قوه قضائیه گفت ویرانه تحویل گرفته‌ام و آیت‌الله لاریجانی نیز هنگام تحویل گفت خرابه تحویل گرفته‌ام، رئیس بعدی قوه چه خواهد گفت؟‌ ابراز امیدواری کرد به‌خاطر این نقد لطیف احضار نشود. هرچند پس از اتمام نطق او حدادعادل به بخشایش‌اردستانی اعتراض کرد. به گزارش ایلنا، حدادعادل به قسمتی از نطق بخشایش که به عدم شفافیت بودجه بنیاد سعدی اشاره داشت اعتراض کرد و پاسخ داد که شما افترا می‌زنید و این خلاف رویه دین است؛ بخشایش‌اردستانی در مواجهه با این صحبت، حداد عادل را به حضور در پشت تریبون برای صحبت دراین‌باره دعوت کرد که این امر با وساطت نمایندگان خاتمه یافت.


تعداد بازدید :  162