شماره ۵۸۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

  اسکوچیچ در فولاد ماندنی است|  با این‌که دراگان اسکوچیچ قبل از ترک ایران قراردادش را 2‌سال دیگر با فولاد تمدید کرد اما همچنان جزو گزینه‌های استقلال به حساب می‌آید. این مربی کروات در مرخصی به سر می‌برد و صحبتهای رئیس هیأت فوتبال خوزستان مبنی بر معتبر نبودن قراردادش ابهام‌های زیاد ایجاد کرد. مدیربرنامه‌های اسکوچیچ دراین‌باره به «شهروند» می‌گوید: ‌ «نمی‌دانم این صحبت‌ها بر چه اساسی است. اسکوچیچ با استقلال مذاکره نکرده و با فولاد قرارداد دارد. او 10 روز دیگر به ایران می‌آید تا کارش را در فولاد از سر بگیرد.»
  کرسی کاراته پرید| این بار هم در کاراته یک کرسی بین‌المللی از دست رفت و نامی از ایرانی‌ها در لیست نامزدهای انتخابات کنفدراسیون آسیا نیست. درحالی‌که عباس احمدپناهی در 4‌سال اخیر به عضویت این کنفدراسیون درآمده بود اما با رد نشدن اسمش از سوی فدراسیون ایران این کرسی از دست رفت. جالب این‌که سمندر نام خودش را بعد از گذشت یک هفته از پایان مهلت تعیین شده برای آسیایی‌ها ارسال کرده است!
  خداحافظی حدادی‌فر از تیم‌ملی| قاسم حدادی‌فر که یکی از پاسورهای لیگ چهاردهم محسوب می‌شد،‌ بعد از چند دوره غیبت بار دیگر از سوی کی‌روش فراخوانده شد اما به نظر این بار او علاقه‌ای به ادامه کارش در تیم‌ملی ندارد. به نوشته اکثر رسانه‌ها این بازیکن برای همیشه از تیم‌ملی خداحافظی کرده اما خودش دوری‌اش را مقطعی می‌داند:  «برخلاف میل باطنی تصمیم گرفتم در این مقطع در تیم‌ملی نباشم و کی‌روش نیز با رفتار حرفه‌ای دلایل مرا پذیرفت.»
  طولانی‌ترین مسابقه تاریخ فوتبال| 36 بازیکن آماتور که در پروژه‌ای جهت امور خیریه سهیم بودند، از روز یکشنبه هفته گذشته تا نیمه شب جمعه و به مدت 102 ساعت بی‌وقفه بازی کردند تا رکورد طولانی‌ترین پیکار فوتبال جهان را خلق کنند. بازیکنان به ترتیب فرصت خروج از میدان را برای صرف غذا، معاینات پزشکی و خواب و استراحت پیدا کردند. در این بازی عجیب تیم قرمز با نتیجه 910 بر 725 برنده شد.
  تهدید پرسپولیس از سوی کاستاریکا| فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تا حقوق مایکل اومانیا را قبل از این‌که این بازیکن به فیفا شکایت کند، پرداخت کنند. این مهلت فردا به پایان می‌رسد اما هنوز اقدامی از سوی پرسپولیسی‌ها انجام
 نشده است.


تعداد بازدید :  218