شماره ۵۸۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد
صفحه را ببند
زندگی خصوصی ماریو بالوتلی زیر ذره‌بین
خود خود حاشیه

یکی از معدود بازیکنان تاریخ فوتبال است که وقتی بازنشسته شود، حاشیه‌هایش بیش از آنچه درون زمین رقم زده، به یاد می‌آید. ماریوبالوتلی وقتی 3 ساله بود، توسط پدر ومادر غنایی‌الاصلش که در پالرمو ساکن بودند، به خانواده‌ای متمول در ایتالیا فروخته شد تا بلکه زندگی بهتری داشته باشد. درواقع نام فامیلی بالوتلی، نام خانوادگی خانواده‌ای است که او را تحت حمایت‌های خود قرار داد. بالوتلی با زخم‌های دوران کودکی بزرگ شد و وقتی با حضور در اینتر، نامی برای خود دست و پا کرد، به جبران همه روزهای بد و بی‌توجهی‌‌های گذشته، تصمیم گرفت به هر ترتیب ممکن خودش را در مرکز توجهات قراردهد. درگیری با مانچینی در اینتر، سکانس اول این قصه بود.
چرا همیشه من؟
یکی از تصاویر ماندگار در دربی تاریخی منجر به برتری 6 بریک منچستر‌سیتی در خانه منچستریونایتد، شادی گل ماریو بالوتلی است. او که 24 ساعت قبل از گلزنی در این رقابت به خاطر بی‌احتیاطی دوستش و پرتاب سیگار روشن به سمت حمام، خانه خود را طعمه حریق دیده بود، بعد از باز کردن دروازه شیاطین‌سرخ، تی‌شرتی با نوشته «چرا همیشه من؟» را به نمایش گذاشت. حاشیه‌های او در سیتی تمامی نداشت. از کتک زدن نامزد سابقش، فانی نگوشیا گرفته تا درگیری با بازیکنان و مربی خودی حتی در بازی‌های پیش‌فصل.
در میلان
بالوتلی وقتی به میلان فروخته شد، قول داد دیگر سیگار کشیدن را ترک کند و برای تنها تیم محبوب دوران زندگی‌اش از جان مایه بگذارد. او در میلان، اولین پنالتی روزهای بازی‌اش را خراب کرد، وسط یک بازی دوستانه به خاطرشعارهای نژادپرستانه هواداران، زمین را ترک کرد و باعث تعطیلی بازی شد و سرانجام به خاطر حاشیه‌سازی‌های فراوان به لیورپول رفت. در سن‌سیرو تا پای درگیری با روسای تیم هم پیش رفت و گفته می‌شود برلوسکونی که در باطن رابطه خوبی با سیاه‌پوستان ندارد، شخصا از گالیانی خواست او را از تیم بیرون کند. ماریو برای ازدواج دوم اقدام کرد؛ هرچند، مدتی بعد این رابطه از بین رفت و ماریو بار دیگر مجرد شد. به‌طورکلی در رسانه‌ها اخبار زیادی درباره علاقه ماریو به کتک زدن بانوان شنیده می‌شود؛ ادعایی که البته خودش اصلا تأیید  نمی‌کند.
عشق ماشین
ماریو که ظاهرا برخلاف سیگار، علاقه‌ای به امور خیریه ندارد در سیاست هم عقاید خاصی دارد و یک‌بار به خاطر نوشته‌ها و چاپ عکس‌هایی تحریک‌آمیز علیه یهودی‌ها از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه شد. او در طول یک‌سال بازی برای قرمزهای آنفیلد هیچ ردپای درخشانی از خود به جای نگذاشت و آخرین اقدامش هم جولان دادن با ماشین در یک مدرسه است. این اقدام باعث وحشت دانش‌آموزان شد. ماریو در خانه‌اش 5 ماشین دارد، به نوبت با آنها بیرون رفته و به فخرفروشی عجیبی مشغول می‌شود.


تعداد بازدید :  301